Hallo! Ik ben nieuw hier!
Paar maanden terug mijn vriend leren kennen. We dachten; we dollen nog wat rond voordat we de relatie bekend maken. Maar toen bleek ik deze week dus zwanger te zijn. Oeps! Maar niet minder gewenst! Ik vind het geweldig dat ik (voor mijn gevoel ‘eindelijk’) zwanger ben.
Ik vind het een geweldig gevoel en elke dag begin ik meer te wennen aan het idee. Ik was even in de stress toen in het begin van deze week ineens alles zeer deed; buikpijn, lage rugpijn, pijn bij de heupen. Heb er ook een onderwerp over geopend. Maar dames hier hebben me gerust kunnen stellen. Dat was erg fijn
Later moest vriendlief toch naar de dokter, dus toen heb ik aan zijn HA gevraagd of het was wat jullie hier zeiden. En ze bevestigde het.
Nu nergens last van. Ik kreeg van de HA van mijn vriend het advies om goed te drinken en regelmatig (6x per dag) te eten en dat werkt prima. Ik ben alleen licht misselijk als ik bijrijder ben in de auto :S NOOOOIT last van gehad. Ik kon altijd overal achterstevoren in zitten en boeken lezen en slapen in de auto. Maar ik weet niet of dat deze vakantie gaat gebeuren. We zien wel en anders kruip ik zelf wel achter het stuur.
Oeff. ik praat altijd erg veel als ik wat nerveus ben en fora zijn zo te zien geen uitzondering. Ik ben benieuwd naar alle lieve mensen hier en wens iedereen veel succes bij het zwanger worden, de zwangeren een fijne zwangerschap en een goede bevalling en de mensen die dat nodig hebben veel sterkte!
groetjes,
blue fairy
welkom en gefeliciteerd
Haha idd een heel verhaal!
Gefeliciteerd en welkom hier!
hah heel verhaal maar kletstantes hebben we hier erg veel en kunnen er nog veel meer bij!!
welkom,gefeliciteerd en veel plzier hier !!!
gr loessie
gefeliciteerd!! geniet van je zwangerschap en veel plezier hiero!!
:-*
welkom en veel forum plezier!
Hoi Christa!
Van harte welkom op dit leuke forum en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Bij “Zwanger zijn” vind je veel tips tegen de misselijkheid!
Welkom en veel lees en schrijfplezier!
Welkom, gefeliciteerd en veel forumplezier!
Hoi Christa, Welkom op het forum en gefeliciteerd met je zwangerschap :dance:
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Welkom!!!
welkom