Blote voetjes

Hier lopen ze ook vaak op blote voeten.

Ik hou zelf ook niet van sokken dragen als ik gewoon thuis ben.

Mochten ze dan koude voeten krijgen, dan kunnen ze dat prima aangeven.

@maantje wrote:

Misschien worden ze neit ziek maar koude voeten is toch niet prettig :think:

DAt vind ik in ieder geval dus hier verplicht sokken en sloffen aan. Als ze erg kouden voeten hebben na het buitenspelen mogen ze even een warm voeten badje, dat vinden ze heerlijk. ze houden zelf ook neit van blote voeten!

Niet elk kind op blote voeten heeft koude voeten. Die van mij is een kacheltje, altijd. Verplicht sokken aan doen we hier dus echt niet.

hier loopt de oudtse ook bijna altijd op blote voeten…zodra hij de kans krijgt gaan schoenen en sokken uit. Wij hebben vloerverwarming, dus dat scheelt wel wat. Bij de oma’s loopt hij ook het liefst op blote voeten, die hebben geen vloerverwarming, maar wel (koude) plavuizen…het maakt hem niet uit, en loopt toch op blote voeten. Het zit misschien in de genen, mijn vriend en schoenzus liepen vroeger ook altijd op blote voeten.

@D. wrote:

@maantje wrote:
Misschien worden ze neit ziek maar koude voeten is toch niet prettig :think:

DAt vind ik in ieder geval dus hier verplicht sokken en sloffen aan. Als ze erg kouden voeten hebben na het buitenspelen mogen ze even een warm voeten badje, dat vinden ze heerlijk. ze houden zelf ook neit van blote voeten!

Niet elk kind op blote voeten heeft koude voeten. Die van mij is een kacheltje, altijd. Verplicht sokken aan doen we hier dus echt niet.

nee maar die heeft dus warme voeten, dat vind ik wel wat anders :slight_smile:

Haha meningen verschillen dus blijkbaar ook over blote voetjes…

Ik kan hoog of laag springen, maar als Marith iets in haar hoofd heeft, krijg je het niet gauw anders.

Gisteravond toen we thuis kwamen gingen gelijk de schoenen en sokken uit en vandaag zijn we al twee uur beneden en al die tijd de sokken aan gehouden. :clap:

Als ik onze jongste dochter haar sokjes aandoe dan zijn deze binnen een minuut weer uit.

Ze wordt er vast niet ziek van, ze heeft goed grip.

… en kleine ijspootjes…dat wel.

Maar erg onprettig zal ze het niet vinden, anders hield ze de sokjes wel aan lijkt me.

hier nog een blootlopertje, vanaf dat ze kan lopen loopt ze op blote voetjes, niet alleen dat, ook kleding wordt uitgetrokken, ze loopt als ze thuis is, altijd op blote voetjes en voor 80% alleen in haar luier, ik vind het best, ze voelt altijd lekker warmpjes aan, koud heeft ze het dus niet, heb het wel eens aan de huisarts gevraagd en kwaad kan het niet, zeker niet als ze net zoals mijn mien hupje gewoon lekker warm aanblijft voelen. ze is nagenoeg niet ziek en als ze ziek is is dat een verkoudheidje.