Helemaal goed! De rest van de dag ook. Voor het poepen heeft hij van mij 2 stickers gekregen. Nog 2 en dan is zijn tweede cadeau verdiend (okee, hij is ook 3 keer vergeten stickers te plakken ) Vandaag dus van 8:45 tot 19:45 zonder luier geweest! Morgenochtend meteen na het slapen de luier af en dan voorzichtig eens de hele dag een onderbroek aan proberen. Met zwembroek vanmiddag ging het volgens mij ook goed (ding was nat van het water, dus of daar nou ook plas bij zat blijft een raadsel )
Het heeft gewerkt hoor, deze manier van zindelijk worden (blote billen). Kes is dag en nacht zindelijk sinds 1 1/2 week! Luiers zijn dus definitief de deur uit :dance: :dance: :dance:
De eerste 3 nachten nog met luier maar hij was elke ochtend droog. Daarna dus gewoon in onderbroek en pyjamabroek en we laten hem om 23:00 even plassen.
Indy was ook meteen dag en nacht zindelijk. Ben blij dat het met Kes net zo gegaan is!
In blote billen lopen hoefde dus maar een dag of 4. Daarna gewoon broeken aan het dat ging ook meteen goed!
Tyg heeft in zijn blootje op het strand keurig alles op het potje gedaan en zelfs een keer aangegeven dat ie moest plassen toen hij een luier aan had in een restaurant (en netjes op de grote wc daar geplast!)
maar nog steeds: met broekje aan is het nog niet altijd goed gegaan.
Ik laat nu we thuis zijn, zijn luier uit, behalve 's nachts.
even kijken of ik hier thuis die broek aan kan krijgen…