Blote billen of onderbroek

@Mammasandra wrote:

Maar dat hij nu in ieder geval de link legt tussen spelen=plas niet laten lopen en potje=plas wel laten lopen vind ik voorlopig de beloning waard!

ja dat vind ik ook :thumbup:

goed hoor!

Tyg heeft hier weer een nieuwe link gelegd:

als ie naar bed gaat en verschoond wordt,

dan gaat ie tijd rekken.

maar nu heeft ie bedacht dat het plassen op het potje wel 2 voordelen heeft: én hij is weer tien minuten later naar bed

én hij krijgt een sticker!

dus hij doet nu heel goed elke keer aangeven dat ie op het potje wil, als ie op de commode staat voor verschoning

en dan doet ie ook een hele grote plas. :thumbup:

@Ziet wrote:

maar nu heeft ie bedacht dat het plassen op het potje wel 2 voordelen heeft: én hij is weer tien minuten later naar bed

én hij krijgt een sticker!

dus hij doet nu heel goed elke keer aangeven dat ie op het potje wil, als ie op de commode staat voor verschoning

en dan doet ie ook een hele grote plas. :thumbup:

Ha ha, zo zie je maar; ieder nadeel heeft z’n voordeel! :wink: :thumbup:

@Mammasandra wrote:

Even off-topic… Wat een leuke naam, Kes!

Dank je :inlove:

Kes heeft gisteren bij opa en oma voor het eerst op de wc gepoept! Het werkt dus echt, niks aan hebben!!! Nu even doorzetten dus!

Ik ben zó blij dat ik van de week dit topic las! Het was gewoon dé manier voor Kes! Vanmiddag de proef op de som. Dan moeten we Indy ophalen van school en moet hij toch echt voor het eerst (en meteen 3 kwartier) een onderbroek en korte broek aan. Ik neem de gok maar, anders denkt hij ws ook, hee dat is lekker makkelijk!

@Fleur1 wrote:

Ik ben zó blij dat ik van de week dit topic las! Het was gewoon dé manier voor Kes! Vanmiddag de proef op de som. Dan moeten we Indy ophalen van school en moet hij toch echt voor het eerst (en meteen 3 kwartier) een onderbroek en korte broek aan. Ik neem de gok maar, anders denkt hij ws ook, hee dat is lekker makkelijk!

En…hoe is 't gegaan???

vandaag ging tyg in de kofferbak van zijn loopfiets zitten plassen :wall:

maar daarna wel weer heel zijn stickervel vol

en een poepie gedaan (alleen toen stond ie op, ws een raar gevoel, maar heb hem wel een sticker gegeven)

@Mammasandra wrote:

@Fleur1 wrote:

En…hoe is 't gegaan???

Helemaal goed! De rest van de dag ook. Voor het poepen heeft hij van mij 2 stickers gekregen. Nog 2 en dan is zijn tweede cadeau verdiend (okee, hij is ook 3 keer vergeten stickers te plakken :wink: ) Vandaag dus van 8:45 tot 19:45 zonder luier geweest! Morgenochtend meteen na het slapen de luier af en dan voorzichtig eens de hele dag een onderbroek aan proberen. Met zwembroek vanmiddag ging het volgens mij ook goed (ding was nat van het water, dus of daar nou ook plas bij zat blijft een raadsel :wink: )

Hihi, die Tygo. Vond hij zeker een lekker plekje!

ja hij moest er erg om lachen

(lolbroek)

wat goed zeg, zo lang goed gegaan!

super toch!

Hé, wat goed zeg, Fleur!

Knap hoor, Kes! :thumbup:

Ha ha, die Tygo, lekkere vent, hi hi! :lol: :lol:

Wij hebben even pauze met oefenen.

Vandaag de hele dag naar Burgers Zoo geweest en morgen gaat hij naar de gastouder. Dus woensdag maar weer verder…

Hier werkt het ook.

In d’r blote billetjes heeft ze maximaal 1 ongelukje op een dag :dance:

Gisteren zat ze in het badje buiten met zwembroekje aan en toen heeft ze ook 3x op het potje geplast.

Misschien binnenkort weer eens met onderbroekje proberen.

Het heeft gewerkt hoor, deze manier van zindelijk worden (blote billen). Kes is dag en nacht zindelijk sinds 1 1/2 week! Luiers zijn dus definitief de deur uit :dance: :dance: :dance:

Wauw, 's nachts ook al meteen?

Heb je hem ook 's nachts met blote billen laten liggen dan?

Sem gaat nu ook prima met een onderbroek en (lekker makkelijk) joggingbroek aan.

Maar slapen gaat nog met luier hoor!

De eerste 3 nachten nog met luier maar hij was elke ochtend droog. Daarna dus gewoon in onderbroek en pyjamabroek en we laten hem om 23:00 even plassen.

Indy was ook meteen dag en nacht zindelijk. Ben blij dat het met Kes net zo gegaan is!

In blote billen lopen hoefde dus maar een dag of 4. Daarna gewoon broeken aan het dat ging ook meteen goed!

zo, we zijn weer terug van vakantie.

Tyg heeft in zijn blootje op het strand keurig alles op het potje gedaan en zelfs een keer aangegeven dat ie moest plassen toen hij een luier aan had in een restaurant (en netjes op de grote wc daar geplast!)

maar nog steeds: met broekje aan is het nog niet altijd goed gegaan.

Ik laat nu we thuis zijn, zijn luier uit, behalve 's nachts.

even kijken of ik hier thuis die broek aan kan krijgen…