Wie kent deze stoel of heeft die, en hoe bevalt die?
Van de oma’s en opa krijgen we geld voor dochter, maar we hebben eigenlijk alles al. Alleen het wipstoeltje is door zoonlief gesloopt, dus wil ik zoiets kopen.
Iemand er ervaring mee?
zou persoonlijk dan liever voor een zitzak van doomoo gaan daar hebben ze veel langer iets aan dan aan deze stoel.
ja maar die moet je maar net in je huis willen hebben
Een gewoon wipstoeltje gaat net zo lang mee als deze bloom lijkt me.
Hij ziet er super gaaf uit!
Enige nadeel lijkt mij dat je de zitting niet kan verstellen. Het is volgens mij maar 1 stand…
Wij hebben dus die doomoo zitzak, daar heeft onze dochter niet zo lang gebruik van kunnen maken, zodra ze een beetje beginnen te bewegen zakken ze scheef op die zak.
Onze andere dochter van bijna drie gebruikt hem wel, dus ik zou hem juist voor een iets ouder kindje aanschaffen.
Niet als vervanging van de wipstoel. Wij hebben die alsnog weer van zolder kunnen halen.
Ja ik vind ze super! Heb er 3
@Daantjuh wrote:
Ja ik vind ze super! Heb er 3
die heb je en dan ook nog de Fresco erbij?? Want die had jij begreep ik toch?
Klopt… Maar alleen nog voor KB
Doe mij maar een doodgewoon wipstoeltje,daar heb je veel meer aan. Je kun tenminste de rugleinig stellen, in wipstand zetten en ook vast zetten zodat hij niet wipt. Dat kun je niet met de doomoo en de bloom wipstoel.
Doe mij maar een doodgewoon wipstoeltje,daar heb je veel meer aan. Je kun tenminste de rugleinig stellen, in wipstand zetten en ook vast zetten zodat hij niet wipt. Dat kun je niet met de doomoo en de bloom wipstoel.