bloedverlies....??

Ik ging net plassen en wilde eens ‘vroeg’ mijn bed in, heb ik een hele rode vlek in mijn onderbroek en als ik veeg is het net alsof ik mijn maandstonden heb! zo wat rode slijmerige massa!

Niets in het toilet maar wel aan het papier en broek…

Ben wel ongerust!! heb dit bij fenne nooit gehad?



Hopelijk snel wat reacties of ervaringen :pray: want zo kan ik niet slapen :cry:

Hoi!



Wat rot voor je! Ik zou mijn VK even bellen voor alle zekerheid! Bloedverlies later in de zwangerschap zou ik altijd melden.



Sterkte ermee!!



Liefs, M-J

:hug: ik zou ook de vk bellen, ik heb er geen ervaring mee. Wellicht komt het omdat je baarmoeder(mond) heel erg goed doorbloed is en er soms zomaar een bloedvaatje kan springen of beschadigen.



gr Leonie

En… al contact opgenomen??

hey

ik heb gisteren gewacht tot mijn man thuis was van squashen…rond 23.30uur, had verder nergens last van en voelde de beeb als normaal!

we hebben dan besloten om deze morgen af te wachten.

Nu heb ik net gebeld en als het eenmalig blijft en ik voel niets ‘abnormaals’ dan kan het een gesprongen ader zijn of te maken hebben met mijn voorliggende placenta maar zodra ik iets anders/pijn voel of nog bloed zie moet ik naar de gyn voor een echo en controle!

kan dan eventueel al een eerste teken zijn van bevallen of tja vanalles eigenlijk…hopelijk blijft het hierbij want hoe nieuwsgierig ik ook ben naar deze kleine spruit het is nog vééééééééllls te vroeg!!



bedankt voor het meeleven!

hallo.



ik heb vanaf de 15e week tot 24e week bloedingen gehad.



de volgende dingen kan het zijn zei mijn gyneaceloog.



-infectie

-blaasonstekking

-gesprongen adertjes

-dunne baarmoeder wand.



en als je het niet vertrouwd moet je altijd bellen hoor.

ik heb 3 weken geleden een zalfje gekregen van mijn gyneaceloog.

en ik ben er gelukkig nu 3 weken vanaf.



veel liefs mij

Geen bloedverlies meer gehad!

Fijn dat je er naar vraagt!!