Bloedverlies na ontlasting...

Echt al van alles geprobeerd een beetje mijn stoelgang te helpen met yoghurtjes en kiwi’s end. maar nu net ging ik naar de wc, had ik best harde ontlasting en nu dus bloedverlies (rood)… Ben nu 17 weken en heb regelmatig last van buikpijn (banden), bekkenpijn die van mijn rug naar mijn benen trekken…(3e zwangerschap)

Wat zal ik nu doen, even afwachten?, ga zo wel weer naar het toilet om te kijken, moet donderdag weer naar de vk.

Hoop dat ik zo weer even de baby voel bewegen in mijn buik, gewoon gerust gevoel geven…

Heeft één van jullie dit inmiddels ook wel eens gehad???.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Groetjes, Nathalie.

zal je nietgewoon bloedverlies van een aambei hebben ?

Nee, dat is het niet…

Is echt vaginaal… Ga zo bellen met mijn vk, heb zo pauze namelijk…

Voel de kleine nog wel af en toe bewegen, dus zal vast een adertje zijn, maar wordt er gewoon zo moe van die harde ontlasting, je durft bijna niet eens meer naar de wc… bang voor bloed, waar dan ook vandaan…

Groetjes, Nathalie.

Eet je voldoende vezelrijke voeding? Drink je minimaal 2 liter op een dag? Beweeg je voldoende? Probeer dat iig allemaal te doen.

Vraag anders bij je huisarts een recept movicolon. Dat houdt je ontlasting wat soepeler zodat je er minder last van zult hebben.

Ik zou ook zeggen, volkoren brood, muesli, andere volkoren dingen, veel water. Wat bij mij helpt is fruit/ bananen en koffie…

Als je het niet vertrouwd kan je altijd even een belletje doen dan weet je het zeker!

Sterkte iig! :hug:

@Nathalie en Kers wrote:

Nee, dat is het niet…

Is echt vaginaal… Ga zo bellen met mijn vk, heb zo pauze namelijk…

Voel de kleine nog wel af en toe bewegen, dus zal vast een adertje zijn, maar wordt er gewoon zo moe van die harde ontlasting, je durft bijna niet eens meer naar de wc… bang voor bloed, waar dan ook vandaan…

Groetjes, Nathalie.

Hoe weet je zeker dat het vaginaal is? Je anus en je vagina zitten zo dicht achter elkaar dat je je best kan vergissen. Of ben je met je vinger ofzo naar binnen geweest om te checken?

Vervelend meis :hug:

Las ergens iets over de tampontest. Stop er eentje in, wacht een uurtje, en kijk daarna hoe hij eruit ziet…