bloedverlies na eisprong, 6 dagen voor nod: wie ook?

Hallo,



Vanmorgen had ik een ietsiepietsie licht roze bloedverlies na het plassen. Vanmiddag was het iets meer en licht bruin.

Ik heb vorig weekend mijn eisprong gehad, en ben dat weekend ook geinsemineerd (IUI). Eingenlijk is zaterdag pas mijn NOD.

Ik voel mijn eisprong altijd erg goed, en deze maand helemaal, want er sprongen 2 eitjes!! Sinds de eisprong heb ik ook voortdurend steken in mijn onderbuik, vooral rechts.

Heeft iemand anders dit ook wel eens gehad? Mijn cyclus is eigenlijk altijd heel normaal, en ik heb nooit tussentijds bloedverlies.



Groetjes, Muisje xx

Ik heb 2 keer tussentijds bloedverlies gehad.

De eerste keer dacht ik dat ik ongesteld was, maar een paar dagen later testte ik positief.



De tweede keer in mijn leven wist ik genoeg en inderdaad ik was zwanger.

mmmm klinkt als innesteling??? :pray: :pray:

Zelf kan ik er niet over meepraten ik had pas een innestelingsbloeding met 7 weken zwangerschap



gr Leonie

Hoi meiden,



Bedankt voor jullie reacties! Tja, ik weet het ook niet hoor…

Ik denk dat ik morgen maar even met het ziekenhuis ga bellen. Als ik ongesteld ga worden, heb ik toch een nieuw recept nodig voor de volgende hormoonbehandeling… Hopenlijk is het niet meer nodig…



Liefs, Muisje xx

Ik heb nu ook een lichte menstruatiepijn. Kan dat ook bij een eventuele innesteling horen? Mijn temp was vanmorgen nog hoog. Ik zal morgenvroeg maar weer opmeten dan… Na vanmiddag geen bloedverlies meer gehad. Overigens geen helderrood bloed gehad.



Nou, tis weer wachten, wachten, en nog eens wachten… om gek van te worden…



Liefs, Muis

Hoi meiden,



Het bloedverlies is inmiddels rood… kan dit ook nog een innesteling zijn, of ben ik “gewoon” ongesteld geworden? Veel te vroeg, maar ja…



Liefs Muis

Ow meid, ik heb geen idee, maar ik vind het wél heel spannend. Heb je gebeld met het ziekenhuis?

Het zou kunnen heb ik eens gelezen. Sterkte!

En, weet je al meer? Ik las in een ander topic dat je vandaag meer duidelijkheid zou krijgen

Ik hoop dat je het nieuws kreeg dat je wilde horen!

Hoi Hoi,



Woensdag een echo gehad, en toen konden ze een zwangerschap nog niet uitsluiten, omdat het baarmoederslijmvlies nog te dik was voor een menstruatie. Vrijdag weer terug geweest, en het baarmoederslijmvlies was inmiddels ruim 3 mm dunner geworden. Dus toch ongesteld…

Ik mocht gisteren gelijk weer aan clomid beginnen, en vrijdag heb ik de 1e follikelmeting. Door naar de 3e ronde…



Bedankt voor jullie reacties!



Liefs, Muis xx

Ow wat jammer meid… Ik hoop dat de volgende ronde meer succes biedt! :hug: :hug: