bloedverlies is menstruatie?

Wanneer is bloedverlies een menstruatie?



Ik heb nu 3 dagen heel erg licht bloedverlies. Nog niet eens 1 inlegkruisje vol per dag. Het lijkt er niet op dat het gaat doorzetten.

Oh ja, het is niet echt bloed, meer bruin (oud bloed) groene smurrie :sick:

Hoi Debbie,



Ik zou het niet weten, kan je anders de verloskundige bellen of h.a.

Ik heb ze ook toen gebeld, omdat ik het niet meer snapte.

Weet niet of het nog resten kunnen zijn van je miskraam of dat je lichaam van slag is daardoor.

Door de hormonen?



Ik heb lees met je mee.

Ik vind mijn lichaam nu ook ‘vaag’.

Wrs. bij mijn toch door de miskraam.

Na een week bruin vloeien, nu 4 dagen bloed. Ongi?



Hoop dat iemand je antwoord kan geven



Wat je nu hebt, lijkt mij geen normale menstruatie.

Dat geldt als je helder bloed hebt en meer als 1 inlegkruisje :? .



:-* :hug:

Ik heb geen miskraam gehad, maar wel vaak bloedverlies (in allerlei kleuren, maar geen groen trouwens)

Ik ben gaan tempen en ik noem het pas menstruatie als mijn temp gezakt is.

Vervelend is dat he, die onduidelijkheid van je eigen lichaam!

:hug:

Ik heb op 25 augustus een miskraam gehad, de cyclus daarna dacht ik ook ongesteld te worden. Ik verloor een dag of 2 bruin bloed, echt niet veel, en daarna was het over. Nooit eerder meegemaakt, dus toch maar een week later er een test tegenaan gegooid. Nou goed, de uitslag ik bekend :wink:



Succes dames

Thans meiden!



Anita, ik hoop dat ik net zoveel geluk heb als jij!

Ik duim voor je! Het zou zomaar kunnen :thumbup: :-*

Weet je wat ook zo raar is? Ik zei vorige week nog tegen Claudje dat ik het gevoel had dat ik zwanger was. Vanochtend maar een test gedaan, zo negatief als het maar zijn kan niet eens een vaag streepje. En toch, ik geloof de test niet :wall:



Nu moet ik wel zeggen dat mijn hcg pas heel laat aantoonbaar is hoor. Als ik zo rond de 6 a 7 weken zwanger ben, dan is hij eigenlijk pas via een thuistest aantoonbaar. Een bloedtest wil de ha toch niet doen, dus daar ga ik niet eens de moeite voor doen om te bellen. :?

Ohhhh en dan duurt wachten lang :? :-*

Oud bloed is geen menstruatie! Pas als je helderrood bloedverlies hebt is het een ‘echte’ menstruatie. Maareuh groen? Klinkt uitermate ranzig wat ik je ga voorstellen…maar ruikt het ook raar? Groen doet mij toch meer denken aan een ontsteking. Als je het niet vertrouwd, misselijkheid, beetje licht in je hoofd etc misschien toch verstandig even contact met je huisarts op te nemen of mocht je daaraan geen behoefte hebben ivm eerdere rare reacties een verloskundige.

He Rhiannon, nu je het zegt! Ik heb toen het spiraaltje laten verwijderen omdat ik een baarmoederontsteking had :think: Wat betreft de reuk, het ruikt iig niet zo erg als toen.



Kijk het nog tot maandag aan, is het dan nog zo dan ga ik even naar de dokter.

Ok dan, wel ellendig dat zoveel soorten maandverband tegenwoordig ook kleurtjes hebben…de stommerds snappen blijkbaar niet dat dat niet handig is 8)

En ik vraag me altijd af wat de volgende actie van ze wordt…eerst bedenken ze parfum (duh! Alsof je daar geen giga schimmelinfectie van kunt krijgen of zo?) en straks komen ze met een bloemetjesdessin? :wall:

Ok het is nu 7 dagen geleden begonnen en het is verdorrie nog niet opgehouden.



Ik ben toch niet rot van binnen of zo!! :roll:



Maar goed, nu even serieus. Ik ga er nu wel flink van balen hoor. Al 7 dagen alleen maar oud bloed verliezen is ECHT niet leuk. Kweet ook niet wat ik er van moet denken. :cry:

Morgen is het maandag…huisarts? Desnoods laat je testen of je een schimmelinfectie hebt, als er maar zaken worden uitgesloten toch? Jij voelt je er niet prettig bij, het is jouw lijf en je hebt er maar 1 van. :thumbup:

Debbie, wat dat betreft kunnen wel elkaar een hand geven :frowning: .

Anders bel je idd morgen de h.a.



xxx Claudia

Ja, ik ga zeker morgen bellen. Heb alleen het idee dat ik afgescheept ga worden met de dooddoener: Na een mk kan je cyclus in de war zijn :roll:

Nee alsof ik daar zo lekker veel aan heb.



Het lijkt wel alsof ik gigantisch ongesteld ben, want de krampen voel ik volop, maar d’r komt niets goeds uit om het zo maar eens te zeggen.

Ik kan met al mn vragen en klachten steeds de verloskundige bellen en dat terwijl ik er nog niet eens geweest was.

Kan je die niet beter bellen dan?

Hier zijn ze heel lief, van de Luiermand Vlaardingen.

Heb in plaats van de ha de gyn gebeld en gewoon gelijk een afspraak gemaakt. Woensdag a.s. om 3 uur moet ik daar al zijn :thumbup:

:thumbup: goeie zet hoor! Ik zeg altijd maar weer, 1 lijf, jouw lijf en als het niet goed voelt zoals je aangeeft met krampen etc kun je maar beter doorpakken. Succes woensdag!