bloedverlies geen krampen!!!!

wie o wie kan mij helpen.

Net naar de toilet en ik had donkerbruin bloedverlies.

Verder heb ik geen krampen.

Ben bang dat het fout gaat.

Wie kan mij door deze moeilijke tijd heen helpen.

angelique

wat ontzetten onzeker he als je dat hebt. ik zie dat je al voorbij de 7 weken bent als je het echt niet vertrouwd kun je misschien om een vroege echo vragen. helaas kan ik er niet positief over zijn omdat ik dat bij mijn miskraam ook had twee dagen bruin bloed geen krampen en met 10 weken toen een echo en dat was niet goed maar ik weet ook dat er veel meiden zijn die bruin bloedverlies hebben gehad en waarbij het gewoon goed was dus er is neits over te zeggen het inige wat zekerheid bied is een echo

ik weet nu wat je doormaakt, verschrikkelijke gevoelens… :hug:

Ik kan je ook aanraden om een echo te laten nemen, dan weet je misschien toch iets meer… :hug:

hallo meiden,

bedankt voor jullie steun.

Ik heb net de VK gebeld en die zei dat het normaal is en de kans op bloedverlies in het begin van je zwangerschap mogelijk is.

Misschien door te hard persen bij ontlasting :oops: :oops: is er een bloedvaatje geknapt.

Nu heb ik al een tijdje geen verlies meer, alleen wat bruin ( maar alleen als ik er met de vinger en een papiertje inga :oops: :oops: :shock: )

De verloskundige zei niet dat ik mocht langskomen en ik heb een echo afgelopen maandag gehad, toen zagen we wel een hartje kloppen.

En de VK feliciteerde ons.

Dus moet positief blijven denken volgens de VK en dat doen we dan maar.

Alleen is dat wel heel erg moeilijk.

Toch blijft het onzeker.

Groetjes Angelique

hopelijk blijft het bloedverlies weg. het kan idd een gesprongen vaatje zijn het is dar allemaal zo goed doorbloed nu ook na gemeenschap kun je wat bloed verliezen.

Als het hartje klopt dan is de kans groot dat het goed blijft gaan!

Ik :pray: met je mee!!

hier ook :pray:

Gelukkig maandag een echo gehad met een mooi kloppend hartje :inlove: Dus hoop dat alles ook nu gewoon goed is :pray: Wanneer krijg je nu weer een echo.

Bloedverlies is altijd vervelend, maakt je zo onzeker. Maar hoeft natuurlijk niks te zijn. Ik heb het bij me dochter ook gehad, 2 dagen heel licht roze bloedverlies en echt heel minimaal. Is allemaal goed gekomen.

Helaas heb ik ook net een mk gehad. Dat begon met bruin bloedverlies, heel weinig en 3 dagen later kwam alles eruit.

Maar ook bruin bloedverlies hoeft niet meteen te beteken dat het niet goed is.

Maar nu je al een kloppend hartje hebt gezien ga ik er vanuit dat het allemaal prima gaat daar binnen en dat er gewoon een vaatje is geknapt of gewoon wat oud bloed.

(Ik zie trouwens dat je in kudelstaart woont…toevallig heb ik 2 collega’s die daar vroeger hebben gewoont. Had er voorheen echt nog nooit van gehoord :lol: )