Gisteren had ik in ene bloedverlies en ben bij de vk geweest en kreeg een echo en daarop zagen we een kindje en een klopend hartje en ik was 7 weken zwanger.
volgends haar zit het goed en hoef ik me weinig zorgen te maken ook om dat je na een goede echo 97 % heb dat het goed zou gaan.
maar die ongesteltheids gevoel blijft en het roze bloed afscheiding ook ik maak me erg druk wie heeft dit ook mee gemaakt.
ergens blijf ik het gevoel houden dat het niet goed zit om dat ik bloed verlies heb.
Ik begrijp je angst volledig mamadidi, ik kom zelf weer net uit het ZH vanwege onder andere bloedverlies :?
Het lijkt ontzettend onnatuurlijk om te bloeden tijdens een zwangerschap maar er zijn een hoop vrouwen die hier last van hebben.
Door de zwangerschap springen vaatjes in je vagina eerder, heb je eergisteren misschien gemeenschap of harde ontlasting gehad?
Sommige vrouwen hebben de pech om de hele zwangerschap door te blijven bloeden.
Als ik jou was zou ik voor nu afgaan op die goede echo en het bloeden in de gaten houden.
Zolang het niet teveel is schijnt het weinig kwaad te kunnen.
Veel sterkte ermee :-*
Tjee, wat naar! Gelukkig was de echo goed, hou je daar aan vast! En als je het niet vertrouwt gewoon nog een echo vragen!
Sterkte :hug:
Meid ik heb geen antwoord voor je. Maar wel een hart onder de riem. :hug:
:hug: :hug:
Ik kan je geruststellen! Ik heb het zelf ook gehad en regelmatig zelfs. een paar keer door een schimmelinfectie en een keer bij blaasontsteking. En bij 8 weken een keer zomaar waar ze niet achter zijn gekomen mijn echo was toen ook goed en je kunt zien dat we een gezonde zoon hebben
Heb je nu nog bloedverlies?
meid het komt vast goed ik heb bloedingen gehad tot een week of 14 zelfs met stolsels en helderrood verlies dus het kan wel kan ook een gesprongen adertje ofzoiets zijn
sterkte het is erg vervelend en als je het niet vertrouwd gewoon de vk bellen ik mocht altijd even langs komen voor een echo of om het hartje te horen dat stelt je dan ook weer gerust :hug:
Meis, ik kan je verder geen antwoord geven, maar wel een dikke knuffel… :hug:
Hou je sterk, ik blijf voor je duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
:-*
Hoe is het nu mamadidi?