Wie heeft het ook gehad? Bloedverlies in de eerste (10) weken?
Ik had het tijdens mijn vorige zwangerschap ook, en nu dus weer, heel vervelend, juist omdat de vorige zwangerschap niet goed gegaan is.
Het is niet heel veel, inlegkruisje per dag ongeveer en bij inspanning (lopen, stofzuigen) is het meer.
Iemand herkenning? Ik ben er niet gerust op…
Bij mijn eerste zwangerschap heb ik het gehad tot een week of 7. Dat was bruin bloed. Volgens de verloskundige kon het zijn dat het een innestelingsbloeding was. De zwangerschap is toen verder prima verlopen.
Bij mijn tweede en derde zwangerschap bleek bloed een teken van een miskraam, maar toen naast bruin bloed ook helder rood bloed en wee-achtige krampen.
Bij mijn vierde zwangerschap helemaal geen bloed gehad. Wederom prima zwangerschap gehad.
Hoe ver ben jij nu dan?
Sterkte meis. Ik weet hoe onzeker je je voelt. :hug:
ik ben nu 5 weken, elke dag wel wat bloedverlies dus, geen krampen.
Irritant idd, juist omdat het de vorige keer ook zo ging (MA met 12 weken).
Ik las in een andere zwanger agenda van me dat ik toen ok bloedverlies had (met mijn 4e kindje)maar ik herinner me dat dus niet meer, geen idee hoeveel/hoevaak dat was…
@Zeemeermin wrote:
Bij bij mij is dit doorgegaan tot 16 weken. Heel vervelend en onzeker. Maar mijn verloskundige zei altijd… als je geen extreme krampen krijgt niet te druk maken. Het komt dus best veel voor.
Ik hoop voor je dat alles goed gaat, knuffel :hug: !!
Dit is niet helemaal waar, ik had ook geen krampen en wel bloedverlies (tot 9 weken en 3 dagen) en het was buitenbaarmoederlijk.
bij de oudste heb ik ook bloed verlies gehad! 1 dag, verder is de zwangerschap wel goed gegaan
volgens mij was dat ergens in week 8
Bij alle 4 mijn zwangerschappen heb ik bloedverlies gehad… 2 van de zwangerschappen zijn niet goed gegaan en de andere 2 wel! :inlove:
Bij Swen en Isa heb ik tot rond 16 weken bloedverlies gehad… Soms helderrood, soms bruin en ook soms behoorlijke krampen… Het hoeft dus helemaal niets te zeggen… Ik hoop dat het bij jou goed zal zijn! :hug:
@Sollie wrote:
@Zeemeermin wrote:Bij bij mij is dit doorgegaan tot 16 weken. Heel vervelend en onzeker. Maar mijn verloskundige zei altijd… als je geen extreme krampen krijgt niet te druk maken. Het komt dus best veel voor.
Dit is niet helemaal waar, ik had ook geen krampen en wel bloedverlies (tot 9 weken en 3 dagen) en het was buitenbaarmoederlijk.
Ik had ook geen krampen, maar wel bloedverlies en toch ging het mis! Vk zei dat 50% kans op mk was en 50% kans dat er niets aan de hand is.
ik kan er dus echt niet goed tegen, ben zo bang dat het weer misgaat:
nu 8 weken zwanger en dagelijks bloedverlies (inlegkruisje in totaal).
De gyn maakt zich ook zorgen, kan het niet verklaren.
zucht…
:hug:
bij de drie keren had ik de eerste en derde keer bloedverlies, maar veel…
de tweede keer geen bloedverlies, maar eerst erge krampen en paar dagen erna bloedverlies…
maar hoor ook andere dingen, dat het wel goed kan gaan…
het enige dat je kan doen is afwachten, maar elke mnuut ervan is erg, ik weet het… :hug:
Heh, wat naar joh Even een dikke :hug: voor jou…
Hoe is het nu met je? :-*
@Pé wrote:
Hoe is het nu met je?
goed
Ik rust veel en daardoor is het wel minder (veel en vaak) geworden, dus dat is fijn. Ben nu 10 weken zwanger en het kindje groeit prima, de cyste zit nu achter mn baarmoeder (waarschijnlijk in de rechter eierstok) en is stabiel. (houden ze wel extra in de gaten).
Ik heb er wat meer vertrouwen in
:thumbup:
Wat fijn om te horen!
Bij bij mij is dit doorgegaan tot 16 weken. Heel vervelend en onzeker. Maar mijn verloskundige zei altijd… als je geen extreme krampen krijgt niet te druk maken. Het komt dus best veel voor.