Bloedverlies/Bruinverlies na een HSG?

Dag allemaal,



Kan iemand mij vertellen of het normaal is dat ik nog steeds bloed en bruinverlies heb na een hsg van donderdag 13/7?



Zo ja hoelang duurt dat eigenlijk dat verlies?

En mag je in de maand dat je een hsg hebt gehad gewoon geslachtsgemeenschap hebben? Van de gyn mocht het wel maar ik lees ook dat het weer niet mag? :wall:



Kusjes,

Narnia 8)

Ja is volgens mij heel normaal, ik heb het ook gehad en is verschillend hoe lang het duurt. Bij mij toch wel een week volgens mij.

@juudje wrote:

Ja is volgens mij heel normaal, ik heb het ook gehad en is verschillend hoe lang het duurt. Bij mij toch wel een week volgens mij.




Dank je wel voor het antwoord juudje :clap:



Ik was al bang dat het niet goed zou zijn of wat dan ook. Maar mag je ook geslachtsgemeenschap hebben die zelfde dag bijvoorbeeld? De gyn zei van wel maar je hoort ook anders :frowning:

mm geen idee eigenlijk. Niks over gezegd bij ons toen. Ik had naast de hsg ook andere ingrepen gehad en alles onder gehele verdoving, moet zeggen dat ik toen ook niet echt die behoefte had :wink:

@juudje wrote:

mm geen idee eigenlijk. Niks over gezegd bij ons toen. Ik had naast de hsg ook andere ingrepen gehad en alles onder gehele verdoving, moet zeggen dat ik toen ook niet echt die behoefte had :wink:




:lol:



Je hebt waarschijnlijk een combinatie van een HSG met een HS of niet? Onder volledige narcose? Daar heb ik ook weleens van gehoord ja. Ik heb gelukkig geen pijn dat scheelt weer alleen bruin/rood verlies :oops:



Het schijnt zo te zijn dat je meer kans hebt op een zwangerschap omdat je eileiders gespoten zijn toch?



Kusjes,

Narnia 8)

Ja kan goed, maar ze hebben ook met een camera vanbinnen de boel bekeken, ook via de navel weer iets gedaan.

Is nu ongeveer een jaar geleden en hebben toen endometriose geconstateerd, gelijk iui erachteraan 6 pogingen en wachten nu op menstruatie en starten dan met ivf.

@juudje wrote:

Ja kan goed, maar ze hebben ook met een camera vanbinnen de boel bekeken, ook via de navel weer iets gedaan.

Is nu ongeveer een jaar geleden en hebben toen endometriose geconstateerd, gelijk iui erachteraan 6 pogingen en wachten nu op menstruatie en starten dan met ivf.




Hoe kun je eigenlijk weten dat je endometriose hebt? Had je daar al last van of iets dergelijks? En weet jij of ze bij een HSG al kunnen zien of je dat hebt of niet?

Bij mij heel lang volgehouden dat het niet zo was, ik had op internet zitten snuffelen en dacht van he dat past wel bij de dingen die ik voel. Wij waren een jaar bezig toen naar de dokter, die vond het nog te vroeg. Maar de pijnen waren zo hevig bij menstruatie dat hij vond dat daar wel een gyn naar moest kijken. In zkh vragen ze of er een zwangerschapswens is en die hebben me gelijk op fertiliteitsafdeling afspraak gemaakt. Toen een cyclus onderzoek, nog eens de pijn en endometriose laten vallen. Arts zei dat de pijn heel hevig moest zijn en dat je zelfs 2 dagen niet kon werken, ik ging altijd naar het werk want mijn hele leven had ik al aangehoord dat dit ongemakken van de vrouw zijn. Cyclus onderzoek was goed, maar twee buikoperaties in verleden wilde hij toch kijkoperatie en toen kwamen ze erachter. Maar kan volgens mij niet alleen met een hsg