vanmorgen zou ik onder de douche gaan en zag ik ineens in de spiegel dat ik op mn rechterborst een bloeduitstorting heb… 1 plek ter grootte van een 2 euro munt en 2 als een 10 cent munt! tijdje geleden heb ik dat ook al op mn linkerborst gehad… waar kan dat nu door komen?
Is het niet als een rode plek? Want dat kan wijzen op een beginnende borstontsteking. Controleer anders je borsten even op harde plekken, dan weet je zeker dat het dat niet is. Over een bloeduitstorting heb ik nog nooit iets gelezen bij bv.
nee het is niet een rode plek zoals bij een borstontsteking! ik weet ook niet of het te maken heeft met borstvoeding, maar ja aangezien ik dat geef, stel ik de vraag hier maar
Even nadenkend, is het neit zo dat kleine M. je veel knijpt tijdens het drinken waardoor er kleine vaatjes barsten die dus een bloeduitstortingkje veroorzaken?
hij knijpt me gelukkig nooit
Heeft ie misschien in je slaap geprobeerd te drinken en daar flink gezogen?
Dat heb ik weleens gehad :lol:
dat zou ik niet weten :mrgreen: kan je daar zo’n bloeduitstorting van krijgen?
ik heb er nu steeds pijnscheuten door heen… niet net als bij een borstontsteking… het voelt anders… ik vind het moeilijk te omschrijven…
Hmm ik weet het niet. Het was bij mij niet echt pijnlijk, beetje gevoelig (als een blauwe plek). Ik werd er overigens wel wakker van, maar misschien als je heel vast slaapt…?!
Wel vreemd hoor, als het na het weekend niet over is zou ik er toch even naar laten kijken.
en ik heb er weer een
Zoals iemand al eerder postte, het kan komen door "mis"happen… soort zuigzoen is het kan eigenlijk :mrgreen: Nika heeft dat 1x gedaan bij mij… maar dat moet je haast wel gevoeld hebben want prettig is het niet :shifty:
ik heb niets gevoeld… het viel me vanochtend gewoon op!daarom vind ik het ook een beetje vreemd