Bloedneus?

Is dat eh :eh: normaal met 3 mnd zonder duidelijke reden?



Luna heeft er net een gehad en ik weet niet hoe 't komt?

Juul heeft het ook al 2x gehad

Mijn meisje had het ook opeens een paar maanden geleden.

Jayden had ze heel erg vaak, dat we besloten hebben hem eraan de opereren… 1 neusgat de vaatjes dicht gebrand, en het is een stuk minder…



Maar ze kwamen bij hem dus ook spontaan. Of de eerste keer als hij begon te huilen of bukte oid (als er druk op zijn hoofd kwam dus) en daarna kon het dus weer spontaan tot het wondje in de neus genezen was…



Vond het in het begin ook heel raar. Ben de aller eerste keer dat het dus gebeurde (toen hij zich bukte geloof ik, of zelfs echt spontaan…) naar de eerste hulp gegaan omdat het na een half uur nog niet gestopt was, en ik gewoon niet meer wist wat ik moest doen… (neus dichtknijpen en licht voorover, zodat het niet in de keel stroomt…) Maar het scheen dus normaal te zijn… Het ene kind heeft het vaker dan het andere (ik heb nog nooit een bloedneus gehad!) maar volgens de arts groeien ze er vaak overheen…

Ik heb nu een vermoeden, ze is heel erg verkouden (nu ook met een heeeeel naar hoestje), en het snot loopt er nu gewoon praktisch uit, maar ze nieste gister heel veel, en hoesten enz.

Denk dat er gewoon een vaatje sprong door de druk op het neusje.

Het was niet heel ernstig en veel, maar vond het wel even een puntje van zorg.