Bloedingen

Hallo, even een vraag van iemand anders:



Eindelijk na ruim 14 maanden een positieve zw test! Helemaal blij!

Maar bij de 2e test, die nog positiever was en het woordje ‘zwanger’ op de digitale test, ineens bij het afvegen bloed… Duurde 2 dagen, helder rood maar niet heftig en geen krampen of stolsels.

Na een kleine week nog een keer testen en de streep wederom donkerder dan de vorige keer! Maar wederom ineens bij het afvegen bloedverlies??? Waarom nou steeds net na het testen?!

Deze bloeding blijft aanhouden, soms helder rood maar meer bruin bloed/oud bloed niet heel heftig. Duurt nu ruim een week, af en aan.

Zwangerschapsklachten blijven; extreem gevoelige borsten en dikke voeten en MOE!!! Dus vandaag toch maar een test gedaan om te kijken en SUPER POSITIEF!!! Kan ik dan toch nog zwanger zijn? Het zou dan toch na de eerste bloeding al af moeten nemen als het toch fout zit? Zal nu zo rond de 6 weken zitten.

Ik ben in de war! Ondanks de bloedingen toch een positiever wordende test???



Wie (her)kent dit?

Is het wel/niet goed gegaan?



Ik ben nu op vakantie en kan pas volgnde week donderdag een afspraak maken bij een vk…

Sommige vrouwen houden 9 maanden lang bloedverlies, ik zou zeker uitgaan van die test die steeds positiever wordt.

Zeker ook omdat het bloed ‘ouder’ wordt want bruiner, geen krampen en geen heftig bloedverlies, dat zijn tekenen dat het niet goed zou zijn.

Vervelend dat het bloedverlies blijft, want ik kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt, maar het kan er gewoon bij horen!

O, wat moeilijk dit :hug:



Het kan echt beide kanten opgaan,ik heb beide gehad …1x fout en 1x goed…t, valt nu echt nog niet te zeggen, hoe vervelend ook,echt iets met zekerheid zeggen kan niet, ook niet als je al een kloppend hartje gezien hebt helaas…



Ik heb bij de miskraam geen krampen gehad en geen heftig bloedverlies en begon met oud bruin verlies,

2e keer helder rood verlies,maar dat is gelukkig goed gegaan…



ik duim voor jou echt op een goede zwangerschap ,

Enige wat ik kan doen, is duimen voor je op een goede afloop :pray: :hug: :-*

Namens … THNX Duimelijntje! Ik ga voor donderdag een afspraak maken bij een vk en hoop dan op een (vroege) echo. Het is echt slopend… De hele vakantie staat in het teken van blijdschap, teleurstelling, verdriet, ongeloof, onzekerheid, etc. Ik dacht echt dat het al ‘over’ was en dan ineens toch een super posi test :shock:

Het is idd afwachten…



Marlous, jij ook bedankt voor je bericht! Ik voel me (nog steeds) zwanger en beschouw het ook nog zo.



:-*

Ik heb dat ook gehad. Vond het verschrikkelijk, niemand wist nog dat ik zwanger was (behalve vl natuurlijk), dus kon het ook niet delen.

Maar nu een gezonde dochter van 2!! Sterkte en hopelijk word je snel gerustgesteld!!





Dat is bij mij dus ook zo Ikke. Alleen mijn partner en ik (en Memmie nu ook :wink: ) weten het. Het is erg spannend en slopend. Ik wil graag duidelijkheid.

Het is ook al 2x vroeg ‘mis’ gegaan…

Weer een berichtje van…:



Vrijdag een echo afspraak, spannend!

Ik ben echt toe aan duidelijkheid… Dit is echt slopend.

Ik heb nog zo de hoop dat het goed zit, maar aan de andere kant… zo dubbel!



Duimen jullie voor me/met me mee? :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Zowel mijn zus als ik hebben hetzelfde gehad.

Je hebt niet voor niets mensen die pas bij een bevalling weten dat ze zwanger waren

Ik was naar de huisarts gegaan omdat ik zo moe was en dacht dat ik misschien last had van een burn out … Schommelingen in humeur en veel huilen en moe … En toen moest ik ook zwangerschapstest doen voor de zekerheid en toen bleek ik zwanger

Als ik niet was gegaan had ik misschien pas geweten als ik later in mijn zwangerschap was

Bericht van …



Vanmiddag echo gehad en er was hartactie!!!

De metingen kwamen op 5,5 a 6 weken uit terwijl ik nu rond de 7 weken ben…

De bloedingen baarde de gyn wel zorgen…

Het kan dus (nog steeds) 2 kanten uit. Over 2 weken weer een echo.

:pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

-zucht- spannend hoor… nog steeds geen duidelijkheid…



Maar, hartactie met 5,5 week??? Volgens mij begint dat toch rond de 6 weken?
En dan vaak nog niet altijd goed te zien op een echo?
Het is mili-meterwerk dat meten, dus over 2 weken zou je best wel op termijn kunnen zitten.
Ik blijf voor je duimen! :-*

Wat mooi dat er hartactie was! Maar wel spannend nog ja.

Met deze termijn kan inderdaad al een halve milimeter verschil in de termijn uitmaken (daarom ben ik zelf nooit zo voor een vroeg echo maar ik kan het me bij jou wel voorstellen met bloedingen erbij).

Maar 5,5 week is ook ‘rond’ 6 weken he :wink:



We duimen nog even door :pray:

THNX Marlous!

:-*

@Memmie wrote:

Bericht van …



Vanmiddag echo gehad en er was hartactie!!!

De metingen kwamen op 5,5 a 6 weken uit terwijl ik nu rond de 7 weken ben…

De bloedingen baarde de gyn wel zorgen…

Het kan dus (nog steeds) 2 kanten uit. Over 2 weken weer een echo.

:pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

-zucht- spannend hoor… nog steeds geen duidelijkheid…

Maar, hartactie met 5,5 week??? Volgens mij begint dat toch rond de 6 weken?
En dan vaak nog niet altijd goed te zien op een echo?
Het is mili-meterwerk dat meten, dus over 2 weken zou je best wel op termijn kunnen zitten.
Ik blijf voor je duimen! :-*


Hoi,

Bij mij is de termijn ook teruggezet terwijl ik ongeveer een week a 10 dagen langer zwanger zou zijn dan wat er nu berekend is adhv de echo.
Ik heb pas getest toen ik een aantal dagen overtijd was en vanaf toen 4 weken aangehouden, terwijl het zeker 5 zou moeten zijn. Toen ik vroeg hoe dat kon was het antwoord van de vk dat het kan zijn dat de innesteling er langer over gedaan had.
Toch vind ik het zelf erg raar want dat zou betekenen dat ik met 3 weken en 2 dagen ongeveer al positief getest heb (clearblue).
Ik wacht nu ook in spanning tot de volgende echo, juist omdat ik ook geen zwangerschapskwaaltjes heb (wat ik bij mijn andere 3 kids wel had), maak ik me steeds zorgen of het wel goed zit...

Sterkte met wachten ook en ik ga voor je duimen!

Mummie, spannend dus ook voor jou… :hug:

Bij … kan het ook bijna niet kloppen ivm een super positieve ovu test.

… duimt ook voor jou!



En ik ook! :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

@Memmie wrote:

Mummie, spannend dus ook voor jou… :hug:

Bij … kan het ook bijna niet kloppen ivm een super positieve ovu test.

… duimt ook voor jou!



En ik ook! :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:




Dat heb ik dan niet gedaan, vandaar dat mijn vk dit als uitleg gaf denk?

Maar dan is het voor jou wel heel lang wachten die tijd tot de echo… Ik heb “een goede” echo gehad waar verder niets op aan te merken was volgens de vk.

Met jouw bloedingen maakt het het idd nog heel anders…

Ik blijf voor je duimen!! (ben je dan ook een maart mama? :mrgreen: )

:hug: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

… zal dan een april - mama zijn, Mummie

ik heb met beide zwangerschappen bloedingen gehad oorzaak is nooit gevonden ze dachten aan een cyste maar met zekerheid durfden ze dit niet te zeggen



het duurde de eerste keer tot 14 weken en deze zwangerschap tot 17 weken



hoe is het nu met haar?

Hier mag een slotje op.

Zondagavond is het met 9w3d mis gegaan… :frowning:

:hug: :hug: :hug: Sterkte. :kaars: :**:

Wat een rotnieuws… :frowning: Sterkte daar!

Oh Memmie :cry: wat een rotnieuws meis :hug: Wens haar veel sterkte! Helaas weet je zelf ook hoe het voelt en kun je misschien een goede steun voor haar zijn :hug: :hug: :-*