Bloeding rond eisprong?

Hallo,



Het volgende is er aan de hand.

Augustus vorig jaar gestopt met de pil (na 1 jaar geslikt te hebben), na 1 maand toch weer begonnen wegens prive omstandigheden. Nu begin van dit jaar weer gestopt cyclus was eigenlijk direct weer netjes op gang geen bijzonderheden. Mijn cyclus lengte is +/- 30d.

2 mei was de eerste dag van mijn ongi dit duurde tot 8 mei (was ook niet veel, minder dan ik gewend ben). Ben deze maand begonnen met ovu testen omdat ik niet helemaal zeker weet wanneer mijn eisprong nu eigenlijk is. Nu ben ik afgelopen vrijdag (11-5) begonnen met testen en zondag duidelijk een positieve test maandag alweer veel lichter.

Maar nu had ik zaterdag wat last van bruinverlies en zondag was het helder rood, gisteren weer bruin en vandaag weer rood, het is niet veel misschien net een inlegkruisje en een wat zeurend gevoel links onder in mijn buik en onderin mijn rug. Ben sinds zaterdag ook met vlagen misselijk vooral als ik honger begin te krijgen, opgeblazen gevoel, pijnlijke borsten, erg moe.

Heb dit nog nooit meegemaakt :think: Zou dit van de eisprong kunnen zijn? Heb gisteren wel voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan maar die was negatief. Zou toch raar zijn als dit weer mijn ongi is :shock:

Hoor graag jullie reacties.

Beetje bloedverlies tijdens eisprong kan. Dus ws wordt je over 14 dgn ong.(of niet als je goed geklust hebt!!) Ook rest v symptomen kunnen allemaal bij eisprong horen. Al die jaren dat je aan de pil was heb je geen eisprong gehad dus je moet weer even wennen aan wat je allemaal kunt voelen.

Idd wat mijn voorganger zegt kan je bloed verlies hebben tijdens een eisprong. Ik heb dit ene maand wel en andere maand niet is raar ik weet het

Bedankt voor jullie reacties :D.



Is idd vreemd ben dit niet gewend (bloeden is inmiddels wel alweer gestopt gelukkig, maar was vanmorgen wel weer erg misselijk :sick: ). Dacht dat ik nu wel wist hoe het er bij mij aan toe ging, wat zit een vrouwenlichaam toch raar in elkaar :roll:.

Ja we hebben op het goede moment geklust, hoop dat het dit keer raak is :smiley: we wachten af.

toen ik stopte met de nuvaring was ik echt zooo kotsmisselijk elke keer, gewoon dagen achter elkaar en blijkbaar hoorde dat er dus gewoon bij. Ik heb altijd als ik ongesteld moet worden dat ik echt misselijk ben.

Ik moet eigenlijk morgen ongesteld worden,had alle symptomen vorige week,dus donderdag test gedaan,omdat ik overal leest dat het voor de tijd kan.

Negatief gaf hij aan, ik vrijdag ochtend iets helder bloed en erna bruin tot gisteren middag aan toe, nu niets meer sindsdien. Wat kan dit zijn…