bloedend tandvlees zoontje van 2

onze zoon van twee eet al een paar weken slecht, al paar kilo kwijt.

hij had een virale infectie in z’n keel maar nu was z’n tandvlees dus heel rood en sinds vandaag bloed het dus als een gek bij het tandenpoetsen.

iemand tips?

ik zat zelf al te denk aan meer vitamines geven ofzo dus morgen even een flinke berg sinaasappels halen…

en ik las iets over gengigel? iemand daar bekent mee??

De kinderarts raadde mij het destijds af omdat je de tong erdoor kunt verdoven en die dan dus de luchttoevoer kan blokkeren… Zeker als je al zn tandvlees wil doen!

mmm dan maar niet…

ik ga zo fruit halen… in de blender… zo’n smootie vind ie heerlijk en dan krijgt hij een flinke dosis vitamines binnen.

ik ken dit helemaal niet van m’n oudste… terwijl die een veel slechtere eter is… maar ja, het is nu alles bij elkaar

koorts, niet eten, keelpijn, gevallen op z’n mond… het werkt ook niet mee

He bah wat naar en vervelend. Beterschap.

Ach :frowning:

Beterschap voor Stan!

Beterschap voor Stanneman!! Hoop dat ie snel opknapt!! :hug:

gaat weer iets beter… vandaag geen bloed gezien gelukkig :slight_smile: eerste dag weer geloof ik.

en hij eet ook weer wat meer.

z’n oog zit ook niet meer dicht… zal het dan toch nog goedkomen…

vitamine pillen blijf ik nu wel geven. krijgt J.ens ook baat het niet, het schaad ook niet en ze vinden ze allebei lekker. en bij de kruidvat vaak zat in de aanbieding :slight_smile:

Djo krijgt ook al een paar maanden vitamine pillen hoor…

Omdat meneer vaak ziek was dacht ik HOPPA dan maar wat extra’s!

En het gaat tot nu toe prima. :smiley:

J.ens eet heel slecht en krijgt ze daarom. maar S.tan is altijd de goede eter en dan denk je… hoeft niet… maar ja 2 weken niet eten… dan krijgt hij ook geen vitamines binnen.

J.ens krijgt de tutti frutti smaak van Kruidvat die is vanaf 4 jaar en nu voor S.tan de sinaasappel smaak :slight_smile:

Gezien zijn leeftijd zou ik de tandarts zelf bellen voor advies.