goedemorgen
als het klopt heb ik gisteren of eergisteren mijn eisprong gehad…
nu vanmorgen naar de wc en ik begon te bloeden, en nee niet roze maar echt rood zoals een echte menstruatie ook begint…
is mijn cyclus nu lekker in de war? of herkent iemand dit.
Ik zit al in geen jaren meer aan de pil dus ontpillen kan het niet wezen ik heb al zo 6 jaar een mooie cyclus van 27 a 28 dagen heel soms 29
dus vind dit erg vreemd
hoop dat jullie misschien een antwoord weten
alvast bedankt liefs An
Hmm, dat is vreemd. Een eventuele innesteling zou het dan ook nog niet kunnen zijn toch, dat is wel erg snel na de eisprong dan.
Bloed je nog steeds of is het inmiddels opgehouden?
Hoi Anneke,
Ik heb het mijn afgelopen cyclus gehad. Rondom mijn eisprong, (weet niet precies wanneer deze heeft plaatsgevonden, cyclus is soms erg onregelmatig en hield het niet bij). Ik heb het afgelopen zomer ook gehad (dat was de eerste keer) en nu dus voor de tweede keer… Het was overigens niet veel, maar wel een paar heldere druppels en daarna nog wat roze.
Ik ben er net achter dat ik zwanger ben, dus het zit een zwschap niet in de weg… Als je je toch zorgen maakt, mss even aankaarten bij de HA. Ik heb het niet gedaan maar heb wel getwijfeld. Wat ik er over gelezen heb op internet is oa dat het een schommeling in de hormonen kan zijn.
Succes :thumbup:
Groetjes!
Hoi
dank je wel voor jullie reactie… het helder rood bloeden is inmiddels niet meer aanwezig maar nog wel bruin ja echt bruin kan ik het nog niet noemen maar ook niet meer helder rood is nog wel wat aanwezig.
maar goed per wc beurt nog lange na nog geen in leg kruisje vol hoor puur bij het afvegen en af en toe iets een streepje of stipje in inlegkruisje(sorry voor de ontsmakelijke uitleg)
dus wat het mag zijn pff geen idee ik wacht het wel af wat het gaat doen en als het niet doorzet reken ik maar gewoon door met deze cyclus denk ik maar… of het dan van eisprong komt dat ik deze maand met mijn ene eileider een goede sprong heb gehad
ik weet het ook niet
morgen vroeg misschien maar es tempen kijken of die temp nog hoog is
liefs An ps hou jullie op de hoogte
Goedemorgen allemaal
Het bloeden is hier helemaal gestopt… gelukkig :lol: dus ga nu gewoon mijn cyclus maar verder volgen en in het weekend van 13 dec zien of ik ongie ga worden of niet…
dat weekend zijn we een weekend weg… dus ook weer een welkome afleiding
liefs An