volgens mijn vk zou ik last hebben van bloedarmoede, ik moet nu staaltabletjes gaan slikken, ben ik eigenlijk niet blij mee, heb eindelijk fatsoenlijke ontlasting :mrgreen: maar goed, wat moet dat moet, dus vanmiddag ga ik ze even bij mijn HA halen.
maar goed, wat is dat nu eigenlijk? waar heb je geen last van als je het niet hebt?
Het is uitgekomen bij een bloedsuikeronderzoek (bloedprikken voor en 2 uur na een suikerdrankje).
mijn hb-gehalte was erg laag, ik had zelf ook veel last van duizeligheid, een licht gevoel in hoofd hebben, weinig energie hebben, veel hoofdpijn kan er ook bij horen. Ik kreeg eerst staatabletten, maar daar werd ik misselijk van, heb nu bruistabletten en die gaan goed, heb ook geen last van moeilijke stoelgang bij deze, en dat had ik bij die gewone tabletten wel. Weet je niet toevallig wat je waarde is? Ik geloof dat voor een zwangere geld dat ie op 6.3 moet zitten (niet zwanger rond de 7), de mijne was toen 5.2
nee, dat had ze niet verteld, ze belde toen ik op vakantie was, ik moet 23/3 er weer heen, zal het eens vragen, maar er zijn dus ook bruistabletten, is dat ook via de HA?
ik zie nml best een beetje op tegen de stoelgang dan.
enige wat me bekend voorkomt in jouw lijstje is weinig energie, ik voel mijn buik echt heel erg zitten/hangen van voren, wat me gewoon traag maakt, ik vergelijk mezelf al wel met een slak, terwijl ik dat bij Lys niet had.
mijn manager vertelde me vanochtend al dat ik me ook gewoon kan vermannen, dat vond ik best rot om te horen, ik ben nml helemaal niet zo dat ik makkelijk klaag/zuer of wat dan ook, maar nu :oops:
jeetje wat een onaardige reactie van je manager… :evil:
ik heb die bruistabletten via de verloskundige gekregen, maar kan ze ook via de huisarts weer bij bestellen. ze heten L.osferron.
wat zei je ha?
Omdat ik nietpatient ben heb ik eigenlijk altijd last van bloedarmoede en ik slik al eeuwen elke dag een ijzer tabletje. Ze hebben nu allee vw een ander merk gegeven wat wat zwaarder is omdat mijn ijzer nu te laag bleef. Ik ben een drama in pillen slikken en heb dan ook op mijn werk voor mijn computerscherm altijd een doosjes pillen liggen zodat ik het niet vergeet.