Hoi dames,
Ik heb volgens de matcare testen nog geen eisprong gehad. Morgen begin ik met de digitale versies van Clearblue. Nu had ik vandaag en gisteren 1x een beetje roze bij het afvegen. Heeft 1 van jullie dit gehad, en wat betekende dit?
Ik heb het normaal nooit halverwege de cyclus namelijk.
gr. Nienke
Hier is het een gewoonte elke cyclus opnieuw, kan een week voor de menstruatie zijn. Maar zijn veel verschillende oorzaken.
Nienke, ik kom hier zaterdag op terug :mrgreen:
Op 25 juni was het de eerste dag van mn laatste menstruatie, vervolgens had ik van 8 tot 11 juli vruchtbaar slijm en waarschijnlijk mijn ei op 12 juli. Op 18 juli heb ik wat bloed verloren gedurende 4 dagen, maar vele malen minder als bij mijn normale ongi. Het begon met roze, toen licht helder rood en sloot de 4e dag weer af met wat roze. Vorige week zaterdag getest, negatief. Nu ga ik zaterdag weer testen, en hoop dat ie deze keer wel positief is.
De bloeding van de 18e is dus of een innesteling geweest (klopt qua tijdspad uitstekend) of een menstruatie (is vreemd, want mn vorige cyclus was 31 dagen, deze zou dan nu komen op 24 dagen). Maar een menstruatie lijkt mij sterk, want dan zou ik nu weer in mn ovudagen moeten zitten met vruchtbaar slijm en dat heb ik dus niet…
Ik wacht zaterdag dus even af voordat ik ga stemmen! :mrgreen:
Nienke, ik had de laatste cyclus zo’n 6 dagen na m’n eisprong een heel klein beetje bloedverlies. Achteraf was dit een innestelingsbloeding, het verdere verhaal ken je. Maar tussentijds bloedverlies heb ik anders nooit.
Een innesteling kan het haast niet geweest zijn. dan zou ik een cyclus hebben nog korter dan 28 dagen. Dat lijkt me stug.
Ik ben ook gewoon benieuwd naar ieder zijn ervaringen. Wat het voor mezelf kan betekenen ga ik niet over nadenken, heb ik al met zoveel dingen gedaan dat ik inmiddels weet dat je daar toch nooit 100% duidelijkheid over krijgt.
Nienke
Ik heb afgelopen maand 4 dagen na mijn eisprong een beetje roze/rood (bloed) verlies gehad. Twee dagen later (dus 8 dagen voor NOD!!) een positieve zwangerschapstest (matcare midstream). Denk dus zelf dat dit een innestelingsbloeding is geweest. Helaas is dit wel in een MK geeindigd. (net als die maand daarvoor… maar toen had ik geen innestelingsbloeding)