bloed na vruchtbare periode

hallo. :smiley:

ik heb een vraag!

we hebben besloten om kinderen te kijgen.

ik heb net mijn vruchtbare dag gehad, we hebben die dag ook sex gehad.

de dag erna had ik last van licht bloed, en de dag erna van donker bruin bloed.

ook heb ik al 2 dagen last van krampen/zere buik.

ook heb ik spierpijn onder in mijn buik :?

kent iemand dit? :frowning:

en weet iemand hoe dit kan?? :frowning:

groetjes

Deze maand heb ik dat ook gehad en ik heb echt geen idee wat het is! Voor 2 maanden terug heb ik het ook gehad dus wel vreemd!

Misschien dat iemand jouw daar antwoord op kan geven :wink:

ik heb deze cyclus 3 dagen na mijn eisprong ook een bloeding gehad. maar deze heeft 6 dagen aangehouden. Begon met roze afscheiding en is daarna overgegaan in een bloeding. maar niet normaal, twas net een bloedneus maar dan van onder. af en toe echt dat het bloed wegdruppelde…

wat het nu precies was weten we nog niet maar het is in ieder geval wel een innesteling geweest. maar of die goed of niet goed is gegaan dat is de vraag… de reden dat we dat zeker weten is vanwege dat ik dus nu een weet overtijd ben. nu nog afwachten of het er nog in zit.

Toen ik nog aan de pil was heb ik ook telkens tussentijdse bloedingen gehad. dat waren niet-herleidbare-bloedingen. daar weten we nog steeds niet waar het van was. dat was ook een bruinig goedje…

nestelbloedingen kunnen wat bloed geven dat kan wat langer duren maar ook maar heel kort (paar uur). en soms kan er een bloedinkje ontstaan van de eisprong zelf. dus met dit soort dingen is het niet anders dan afwachten…