bloed in ontlasting

@Affie wrote:

Het is een topic van 2jr terug maar ben blij herkenning te lezen. Nika heeft het ook, slierten slijm en/of bloed in haar ontlasting en het is nu op kweek gezet. Hoop zo dat het iets onschuldigs is!

KMA lijkt me sterk, ze is 9 maanden en eet al 3 maanden alles mee, krijgt nog steeds voor t grootste deel bv en al 3 maanden ook regelmatig poedermelk papjes enz…




Dat hoeft niet perse iets te betekenen. Een allergie als KMA kun je opbouwen als het ware, waardoor de eerste contacten met koemelkeiwit geen problemen opleveren, maar in een later stadium wel. Maar ik hoop ook dat het iets onschuldig is! :slight_smile:

@Affie wrote:

Het is een topic van 2jr terug maar ben blij herkenning te lezen. Nika heeft het ook, slierten slijm en/of bloed in haar ontlasting en het is nu op kweek gezet. Hoop zo dat het iets onschuldigs is!

KMA lijkt me sterk, ze is 9 maanden en eet al 3 maanden alles mee, krijgt nog steeds voor t grootste deel bv en al 3 maanden ook regelmatig poedermelk papjes enz…




Dat hoeft niet perse iets te betekenen. Een allergie als KMA kun je opbouwen als het ware, waardoor de eerste contacten met koemelkeiwit geen problemen opleveren, maar in een later stadium wel. Maar ik hoop ook dat het iets onschuldig is! :slight_smile:

@D. wrote:

@Affie wrote:
Het is een topic van 2jr terug maar ben blij herkenning te lezen. Nika heeft het ook, slierten slijm en/of bloed in haar ontlasting en het is nu op kweek gezet. Hoop zo dat het iets onschuldigs is!

KMA lijkt me sterk, ze is 9 maanden en eet al 3 maanden alles mee, krijgt nog steeds voor t grootste deel bv en al 3 maanden ook regelmatig poedermelk papjes enz…




Dat hoeft niet perse iets te betekenen. Een allergie als KMA kun je opbouwen als het ware, waardoor de eerste contacten met koemelkeiwit geen problemen opleveren, maar in een later stadium wel. Maar ik hoop ook dat het iets onschuldig is! :slight_smile:


Oh echt dat wist ik niet, D.! Uiteindelijk is er niks gevonden en was het waarschijnlijk van binnen zó kapot door de vele dunne/zure ontlasting dat er wondjes zaten van binnen :frowning: Ze heeft het uiteindelijk 12 dagen gehad :shock:

Mijn dochtertje heeft ook 2 maal bloed bij de ontlasting gehad (zat 2,5 week tussen).
Zij krijgt volledige borstvoeding, dus de ontlasting is heel dun.
Bij de 1e keer heb ik niet helemaal helder meer hoe het toen was, maar bij de 2x keer had mijn dochtertje ook opeens heel veel poepluiers (na elke voeding). Poep was ook wat groenig en slijmerig rondom die dagen… Zowel huisartspost (bij 1e keer) als de HA en inloopspreek CJG (2e keer) gaven aan dat het niet hoort, maar dat het wel kan. Het moet na een dag over zijn (dit was het). Gisteren bij CB en arts gaf daar aan dat ik toch de HA even moet bellen en ontlasting moet laten onderzoeken. Morgen heb ik nu een afspraak bij de HA staan.