Hoe vouw je theedoeken/hydrofiele doeken het handigst tot blinddoeken (voor kids van 4-12)?
uuuuh gewoon…een driehoekje van maken, de gevouwen kant nog een paar keer dubbel en dan dat voor de ogen, de punt naar beneden…:shifty:
[/spoiler]
Zo zou ik het ook doen. In een driehoek, langste kant nog één of twee keer omvouwen en klaar ben je.
zoals Fiep zegt idd
Lekker, eenduidig, fijn dankjewel :thumbup:
ja, erg he, dat ik dit niet weet :shifty: . En ik wil ze nu vouwen, want morgen is er de tijd niet meer voor en zou balen als ik het fout zou doen, 25x voor jan …
even uit een foto van feestje van de oudste geknipt :lol:
maar kan dus nog wel een keertje of 2 omgevouwen… maar zo kunnen ze er ook niet stiekem onderdoor spieken… en geloof me… er is er altijd wel eentje (of meer) die dat gaan proberen .
maar je gaat die dingen voorvouwen??? Het is toch gewoon kwestie van omknopen? dat dubbelvouwen is nog geen seconde werk…
@mereltje85 wrote:
Hoe vouw je theedoeken/hydrofiele doeken het handigst tot blinddoeken (voor kids van 4-12)?
Sorry, kan het niet laten op dit tijdstip:
Voor kinderen van 4-12 ?
Jaja :snooty:
Vooral het “snel vraagje” doet 't 'm.
:mrgreen:
@Karin2 wrote:
@mereltje85 wrote:Hoe vouw je theedoeken/hydrofiele doeken het handigst tot blinddoeken (voor kids van 4-12)?
Voor kinderen van 4-12 ?
:lol:
:lol: :lol: :lol: :mrgreen:
@mamaMarije wrote:
@Karin2 wrote:@mereltje85 wrote:Hoe vouw je theedoeken/hydrofiele doeken het handigst tot blinddoeken (voor kids van 4-12)?
Voor kinderen van 4-12 ?
:lol:
:lol: :lol: :mrgreen: . Het feit dat ik nu nog weer reageer zegt genoeg he :P.
En ja, Fiep, ik ga ze voorvouwen… uh denk ik… 8)
overigens is een beetje spieken niet zo erg, er valt toch niets interessants te zien, het gaat om de beleving van een verhaal wat te veranderen. Ik ben heel benieuwd, verhalen vertellen vind ik niet zo spannend, maar op deze manier is anders, ben heel benieuwd naar de reacties.