blikopener

Welke blikopener werkt er nu écht goed?

We hebben er 3 versleten in bijna 4 jaar tijd. En ik gebruik hem zelden :oops: De laatste heeft hub stuk gemaakt toen hij niet wist hoe hij werkte en maar steeds probeerde en zo dus heel het ding verbogen heeft :? Beetje vervelend want ik kreeg elk blik ermee open (behalve met die vervelende opstaande randen want soms zijn die randen echt onpraktisch gemaakt :wink: )

die waar een butler aan vast zit :mrgreen:

nee alle gekheid op een stokje, ik heb er één van leifheit en die doet het prima!

wij hebben een hele oude van Brabantia, maar zou niet weten wanneer ik dat ding voor het laatst gebruikt heb haha

Bijna overal zitten tegenwoordig van die lipjes aan.

Denk 2 jaar terug op vakantie :think: want ik denk er dus wel aan om dat ding mee te nemen :lol:

wij hebben 1 van brabantia die niet zn scherpe rand los maakt maar het idee van een deksel we hebben hem nu zn 6 jaar en werkt nog steeds prima :thumbup:

van de Tupperware…

zonder scherpe randjes…

Die wil ik ook nog, van de tupperware, alleen die is zo duur .

Wij hebben nu een simpele , bij marskramer gekocht volgens mij, werkt ook prima.

Ik ben een echte Ikea-fan! Onze halve keuken-inhoud komt van Ikea (bestek, servies, pannen, etcetera), en dat is echt goed spul.

Zelfs de Ikea knoflookpers houdt het hier alweer 3 jaar uit (en die gebruik ik bijna dagelijks).

Ook de blikopener werkt goed, maar die gebruiken we niet zo veel.

Brabantia :thumbup:

Ik heb hetzelfde met kaasschaven, alleen die van de Brabantia blijft niet aan de kaas plakken en schaaft mooie plakjes, ook van jonge kaas!

leifheit

ik ga straks maar eens bij blokker kijken. brabantia of leifheit zal het wel worden denk. Tupperware vind ik echt te duur :oops: En bij ikea kom ik voorlopig niet. Wist niet dat ze die ook verkochten daar :slight_smile:

Wij hebben een blikopener van Brabantia, werkt prima!

Wij hebben al zo’n 6 jaar dit ouderwets vlinder geval:

@Nefarious wrote:

Een topper!!!

@marloes vip wrote:

@Nefarious wrote:

Zo een hebben wij ook gehad en dat kreng is met liefde in de kliko gekwakt. Wat een naar ding zeg. mijn vingers hadden als het blik nog maar half open was de afdruk van het rondje op het ding waar je aan moet draaien al voor drie dagen in de toppen staan. Draait loodzwaar en na drie keer afwassen al onder de roest. Terwijl die we nu hebben niet roest.

O ja, ik weet dat ook nog van vakanties. Vreselijk ding

ik dheb deze 2 jaar geleden op een braderie gekocht voor 15 euro ofzo echt een super ding.

Hij maakt het blijk aan de zijlijn open ipv aan de top.

@Emma wrote:

ik ga straks maar eens bij blokker kijken. brabantia of leifheit zal het wel worden denk. Tupperware vind ik echt te duur :oops: En bij ikea kom ik voorlopig niet. Wist niet dat ze die ook verkochten daar :slight_smile:

Bij de IKEA verkopen ze alles :lol:

ben nog niet geweest. maar zal binnenkort toch moeten want ik heb er zondag een nodig :mrgreen:

die laatste ziet er ook goed uit, maar waarschijnlijk niet verkrijgbaar bij onze blokker en marskramer.

wij gebruiken die van brabantia echt een degelijke opener

Hij overleeft zelfs de vaatwasser.

@Pé wrote:

Hij overleeft zelfs de vaatwasser.

doe die van mij ook regelmatig in de vaatwasser