Blijft de bv zo op gang?

Ik werk sinds twee weken weer. De eerste dag ging het kolven op mijn werk best ok (80cc) Maar de dagen erna werkte het niet meer. Ik denk dat het komt omdat ik totaal niet op mijn gemak zit.Ik werk in een Cafetaria en heb de keuze uit het toilet of het magazijntje op zolder. Heb het allebei geprobeerd maar ik zit gewoon niet rustig genoeg.



Ik werk op maandagavond,woensdagavond en zondagavond van 17.00 to 22.00 en op vijdag van 12.00 tot 20.00. Dus een dag werken en een dag vrij. Ik merkte gisterenavond alleen dus dat het leek alsof ik minder melk had bij de voeding van 19.00 uur. Ik denk dat dat komt doordat ik zondag en maandag die voeding heb overgeslagen.

Sanna bleef behoorlijk onrustig en heb haar om 21.00 uur weer aangelegd. Meestal komt ze pas tegen twaalven.

Zou het kunnen dat mijn lijf na twee dagen die voeding niet meer aanmaakt?



groetjes Marleen



oh en even off topic :lol: Kan ik ondtooide melk en vers afgekolfde melk bij elkaar gebruiken?

ik geloof nooit dat het na twee dagen al zo ontregeld kan zijn… maar misschien kan yvonne daar beter antwoord op geven…

v.w.b. het bij elkaar voegen van ontdooide en verse melk, ja dat kan als de melk op dezelfde temperatuur is!!!(dus geen vers gekolfde melk bij koelkastkoude ontdooide melk)