Blij maar onzeker

Hallo allemaal,



Dit is de eerste keer dat ik hier op het forum een berichtje plaats maar ik kan het gewoon niet voor me houden en moet het even kwijt.



Ik heb gisteren een zwangerschapstest gedaan van de kruitvat en deze werd licht . Aangezien ik drie dagen voor mij nod zat, kon ik dit bijna niet geloven en heb ik nog een test gedaan van de clear blue en ook deze werd licht . Nu weet ik ook dat het niet verstandig is om te vroeg te testen omdat er dan nog van alles fout kan gaan maar ik kon het vanmorgen niet laten en heb nog een keer getest… Deze keer werd de test nog duidelijker . Het is nog niet knalblauw maar wel te zien. Dit is toch een teken lijkt me? Morgen is het officieel mijn nod maar toch. Kan iemand mij een hart onder de riem steken?



Lieve groeten pumpkin

Een streepje is een streepje dus GEFELICITEERD!!!

Idd een streepje is een streepje. Gefeliciteerd.

Hartelijk dank voor jullie reactie.



Ik heb al een zoontje van 17 maanden en je zou dus denken dat het minder spannend zou zijn bij een tweede maar dat is dus duidelijk niet het geval.



We waren niet echt aan het proberen maar als alles goed gaat krijg ik nog een extra moedersdag kadootje.



Bij mijn zoontje had ik ook al vrij snel het geval zwanger te zijn en nu dus weer vandaar mijn vroege testen.



Hoop op een goed resultaat en ik laat het jullie weten hoe het na morgen afloopt.



groetjes,

pumpkin

Alvast gefeliciteerd!! Ennuh, idd een streep is een streep!!

Nogmaals heel erg bedankt voor de felicitatie! Zou laten weten hoe het gegaan is en ik ben nu alleen nog maar blij hoor!!!



Ben en overtijd en een hele positieve test.



Ben goed misselijk en heb een beetje een kort lontje volgens mijn vriend maar dat hebben we er graag voorover. Is een goed teken zeggen ze vaak.



Gun dit echt iedereen!!!



Groetjes,

Pumpkin

Hoi wijffie ook hier namens mij een hele dikke felicitatie!!!

Ennuh dat korte lontje valt nog wel mee hoor,niets van gemerkt vanmorgen :wink:



Kus mij

zo zo gefeliciteerd nu voor het echie dan hé?



spannend meis, alle goeds gewnest. :thumbup:

Dank jullie wel!!! :lol:

:dance: Gefeliciteerd :dance:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Gefeliciteerd!!!

Gefeliciteerd met je zwangerschap :dance:

Ik hoop dat het allemaal goed mag verlopen !! :thumbup: