blauwe plekken....

op mijn voorhoofd vandaag…



allememachies…



ik heb toch vanmiddag iets klunzigs gedaan met de harde schijf… ik… die altijd zo voorzichtig is…



Ik heb daarbij veelvuldig mijn voorhoofd met een redelijke snelheid en hardheid op mijn bureau geslagen van stomheid… echt…



Ella en julian kwamen allebei ineens naast me staan en legden een arm op mijn arm van… mam, stt… komt wel goed…



Zooooooooooooooooooo wat was ik in paniek zeg…









Was bezig om dus ruimte op mijn C-schijf te maken… Filmpjes verplaatsen naar externe harde schijf en op mijn externe dacht ik de namen van de mappen aan te passen. Ineens kreeg mijn map op de gewone schijf een andere naam, stonden ineens dubbele mappen, dus ik dacht, ik wis er 1… en poef… weg waren al mijn film bestanden… weg zomer vakantie, weg filmpjes kids van een paar maanden… en de opening van het fietspad ter ere van mijn vader (met burgemeester)



Gelukkig had ik toch nog eerder op mijn harde schijf bestanden staan die ik nog moest onderverdelen… thank god…



maar ik heb echt zitten huilen hoor… wat was ik geschrokken zeg… en het gevoel van opluchting dat je daarna hebt omdat je je bedenkt toch die filmpjes te hebben.



Ik had notabene eergister de videocamera leeggehaald en ook in een map geplaatst die ik nog onder moest verdelen… gelukkig kun je die bestanden niet direct ‘knippen’ en staan ze nog op de video… ffffff



En op dat moment was ella zo de kamer aan het doorlopen zonder aan een handje of steun… en ik zag het niet eens omdat ik helemaal over de rooie was…



arm kind… was zo haar best aan het doen…



maar auwie, dikke plek op mijn voorhoofd…

ooooh ik kan me voorstellen hoe je dan schrikt!!

Gelukkig had je de filmpjes nog ergens anders staan!



APPLAUS VOOR ELLAAAA goed hoor, los lopen!



en die blauwe plekken vlug vallen en stoten gel opsmeren, die heb je vast in huis

:-*

:hug: :hug: :hug: :hug:

:hug: :hug: :hug:



Goed van Ella dat ze los loopt :thumbup:

wat een schrik Snoes.

Gelukkig heb je alles nog!





jOEHOEOEOEO Ella loopt los :clap: :clap:





en een dikke smak op je koppie :-*

haha, ja, dr zit nu een dikke buil…



oh, heb idd vallen en stoten gel in huis :mrgreen:

door jouw verhaal gelijk maar even de nieuwste foto op stickie an het zetten…

( zonder blauwe plekken :wink: :mrgreen: )



en hoera voor je meisje…stiekum oefenen als mama niet kijkt…

hopelijk kan je het snel vastleggen :thumbup:



enne je kids geven vast wel toverkusjes op de bult op mama hoofdje of niet :wink:

haha, ja, zoontje zit al met zijn dokterskoffertje.



(maar wat voel ik me stooohoom…hahahaha)