Donderdag ben ik met Maris op het CB geweest en kreeg ze 2 prikjes.
De eerste prik was gezet en toen ontdekte die vrouw op tijd dat ze voor de 2 prik een verkeerde naald had en duurde even voordat ze de goede had :?
Niet handig vooral niet omdat het bij maris best pijn deed en vooral schreeuwde
Nu zag ik dus een blauw/groene plek bij haar armpje waar ze geprikt is
Ik heb dat nog nooit gezien bij mijn kids
Gebeurd dat wel eens vaker?
Ik ben een beetje boos erover en wil eigenlijk even bellen na de cb hierover maar de andere kant vind ik het ook wel kinderachtig als ik dat zou doen.
Maar dan komt mijn moeder boosheid weer na boven en begin te twijfelen
wat zouden jullie doen of is het normaal dat dat wel eens gebeurd?
alvast bedankt :-*
Ik werk in de zorg en moet dus ook geregeld mensen injecteren, alleen dan niet met een vaccin :mrgreen:
Maar misschien dat ze een klein bloedvaatje (haarvaatjes) geraakt heeft, dan heb je al snel een blauw plekje. Kan verder geen kwaad en valt eigenlijk ook niet echt te voorkomen.
Dus denk dat het maar goed is dat je niet hebt gebeld
Maar als je twijfels hebt kun je uiteraard gewoon ook bellen, alleen zou ik dan niet meteen boos beginnen, maar eerst eens vragen hoe het kan
Hoewel ik ook een soort van leeuw kan zijn als het om mijn ventje gaat hoor, daar hebben ze mama’s voor toch? 8)
Smeren met SRL gelei van VSM… trekt het zo weg…
B’Elanna had het na die massa inenting van de hersenvliesontsteking toen.
Waarschijnlijk net spiertje geraakt, maar zou het volgende keer wel even melden…
Knuf voor Maris!
thanks voor je antwoord :-*
Nu zou ik als ik ga bellen ook niet boos doen (dat kan ik gewoon niet)
Ik ben er alleen een beetje van geschrokken vooral omdat het best hardhandig ging
En ik het zelf nog nooit had gezien bij de andere prikjes en dat het nu weer een ander persoon is op het CB
Daar werd ik gewoon onzeker van
Dat hardhandige begreep ik niet uit je berichtje, dat zou ik zeker wel bespreekbaar maken hoor!
Ik heb zelf ook eens zoiets gehad toen we 1x een vervangend arts hadden op het CB, ze was ook vrij hardhandig en jaste ineens de hele inhoud vd spuit erin, terwijl iets geleidelijker spuiten waarschijnlijk minder pijnlijk zou zijn ivm koude vloeistof…
Toen ik de wijkverpleegkundige weer zag heb ik dit met haar besproken, en later ook met de vaste arts… (er waren meer klachten gekomen en was besproken met betreffende arts.)
O en over dat er waarschijnlijk een spiertje geraakt is…
Een hoop vaccinaties worden juist intra-musculair gespoten. (Dus in een spier)
het is niet normaal dat er hardhandig word gespoten, maar een blauwe plek helaas wel. Een bloedvaatje is gauw geraakt en geeft snel een blauwe plek. Dit kan geen enkele kwaad. Wel zou ik dit de volgende keer bespreken als reactie op de vaccinatie, schrijf het eventueel al in je groene boekje. Je kunt ook altijd even bellen met de zorgcentrale, je hebt toch een klacht en die zal zeker serieus genomen worden.
vallen en stotengel is idd een optie, maar als ze er geen last van heeft is dat niet nodig.
(spreekt een cb verpleegkundige )