Blauwe nagels

Hoi,

Rare vraag misschien en misschien heeft iemand anders dit ook,

als ik het koud heb krijg ik bij het nagelbed echt blauwe nagels :think:

Iemand enig idee, waar het op zou kunnen duiden ?

gr melanie.

Ik heb dat ook, altijd het idee gehad dat het te maken heeft met je bloedsomloop. Die vertraagd bij kou dan ofzo.

@Mip wrote:

Ik heb dat ook, altijd het idee gehad dat het te maken heeft met je bloedsomloop. Die vertraagd bij kou dan ofzo.

Ja zuurstof te kort in je bloed, maar het gekke is ik heb dat nooit gehad, ik ben altijd al wel een kouwelijk persoon, maar die blauwe nagels is van de laatste tijd, mijn man wil graag dat ik de dokter er voor bel, maar ik dacht misschien hebben meer mensen het :wink:

gr melanie.

Ik heb het ook, vandaag zelfs blauwe handen, maar goed ik ben hartpatient. Als je het anders nooit hebt en nu in 1 keer wel kan je eventueel eens navraag doen bij de huisarts, verder zal het vast onschuldig zijn.

Hoi,

Het zijn enkel mijn nagelbedden, ik ga morgen maar even bellen.

bedankt hoor :-*

gr melanie.

Dat heeft inderdaad temaken met je bloedsomloop.

Ik heb dat ook als ik koude handen heb, heb het ook bij mijn voeten. Volgens mij kan het geen kwaad, zoiets kan duiden op een een verslechterde bloedtoevoer maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet. Maar heb je geinformeerd bij de huisarts?

Ik heb de huisarts wel gebeld vandaag voor recepten en afspraak voor mijn man , maar ben vergeten het te vragen, ik ga mee dus vraag het volgende week vrijdag wel even, jullie horen het nog :angel:

Ik heb dat ook vaak, volgens mij niks om te zorgen over te maken.

Althans, dat dacht ik altijd… :think:

ik heb t ook regelmatig, hele blauwe handpalmen…

ben geen hartpatient :wink: tis ook weer vaak zo snel over

Hoi,

Maar ik vindt het juist wel raar omdat ik het eerst dus nooit had en nu wel :think:

goed kan het niet wezen lijkt me, ik bedoel hart patieneten hebben vaak blauwe lippen of een blauwe rand, dat heb ik gelukkig niet, maar wil het wel effe weten :wink:

gr mel

Hoe is dit afgelopen, Melanie?

Ik heb ook vaak een blauwe nagel aan mijn pinken, maar ik heb dan vaak tegelijkertijd ook dode vingers (wit, gevoelloos) die lang de tijd nemen om op te warmen en dan gaan tintelen. Ik heb het al als ik een pak melk uit de koelkast pak. De huisarts heeft mijn bloed laten onderzoeken maar kon niets vinden en volgens mijn moeder is het erfelijk want zij en haar moeder hebben/hadden het ook.

Hoi,

Lief dat je het vraagt :-*

Ik ging dus naar de dokter en was het vergeten te vragen :oops: :shifty: mijn man had een afspraak en die kleine was erbij en toen ben ik het vergeten :shifty: :oops:

moet a,s vrijdag toch bellen voor de uitslag dus vraag ik het wel meteen, ik heb het opgeschreven :angel:

gr melanie

Heb jij het bij alle nagels of bepaalde vingers?