Blauwe lippen en klappertanden

Hallo,

JL heeft heel vaak als hij wakker wordt blauwe lippen. Net zat hij tijdens het spelen ook te klappertanden en echt te rillen. Zijn lippen zijn dan ook echt ijskoud en zijn wangen ook.

Is dat normaal?

Heel soms is zijn ochtendtemp wat aan de lage kant maar dat was nu niet het geval. Hij had een prima temp.

Moet ik hier iets mee of is dit niet erg?

Groetjes

Het klinkt alsof hij het gewoon te koud heeft.

Ik zou hem lekker wollen ondergoed aantrekken onder zijn pyama, of een wollen hemdje onder zn trui.

@Lune wrote:

Ik zou hem lekker wollen ondergoed aantrekken onder zijn pyama, of een wollen hemdje onder zn trui.

ja zo klink het wel he maar het is helemaal niet koud…

na een paar uurtjes kreeg hij trouwens weer super rode wangen… wat een gekkerd

tja, mijn zoon heeft het ook snel koud, ook als wij het heerlijk weer vinden. Dat vind ik geen reden om hem geen extra laagje te geven :wink: Zeker als hij rilt en duidelijk koud aanvoelt is er toch geen twijfel mogelijk?

@Newbe wrote:

@Lune wrote:

ja zo klink het wel he maar het is helemaal niet koud…

Misschien jij niet. Maar hij wel!

We moesten gister voor prikjes naar het cb dus heb ik het meteen ff gevraagd aan de ka.

Hij krijgt nu dikkere slaapzak aan enzo om te kijken of het zo beter gaat. Hij was ook wat afgevallen en dat kon ook komen dooordat hij het koud heeft. Dan verbrand je veel energie om het warm te krijgen.

Hij heeft het ook gehad over een glutenallergie… ivm kou, afvallen en gevoeligheid en gevoelige huid. Hij heeft toen hij baby was speciale voeding gehad (nutramigenAA) en reflux…