Vraagje,…Ricardo is soms wat blauwig rond zijn mondje,…???
Niet op een specifiek moment of na iets specifieks maar,…vaak na het badje (kan ik inkomen misschien dan wat te koud of de overgang van koud nar warm) maar ook wel eens in de box als hij op zijn buik ligt,…en dit vind ik toch wel een ennig idee??? Is dat dan zuurstof tekort,…?
Een teken dat ik dat dus niet meer moet doen???
Wat kan het zijn,…niet blauwe lippen maar echt erom heen,…???
Hoi,
Ik zou als ik jouw was even met hem naar de huisarts gaan. Die kan dan naar zijn hartje luisteren en je gelijk geruststellen.
Ik heb vanaf dat ik een baby was blauw rond mijn mond en blauwe teen en vingernagels gehad en soms zelf vingers. Ik ben helemaal door de medische molen gegaan maar ze hebben niks kunnen vinden. Ik heb het ewoon als ik moe ben, koud heb of ziek ben. Hiermee wil ik zeggen dat het niks hoeft te betekenen.
Groetjes Suzanne
Hoi Ricardo,
Hier nog een september-mama. Mijn jongste zoon Noah is ook op 15 september geboren, net als jouw mannetje.
Mijn oudste kindje, Sam, had dat ook dat hij soms blauw rond zijn mondje was. Mijn kinderarts stelde me toen gerust en zei dat hij dat wel vaker zag, vooral bij kindjes met een blanke huid. Om onszelf gerust te stellen, hebben zijn we toen nog naar een kinder-cardioloog geweest, maar er was niets aan de hand. De cardioloog zei toen ook dat als er echt iets met het hartje is, hij bv. ook heel snel moe is tijdens het drinken (maar alle kindjes vallen wel eens aan slapen als hun maagje gevuld wordt, dus maak je daar niet ongerust over).
groetjes Shams
Mijn jongste heeft het ook regelmatig, vooral als hij huilt, Ik hoefde me er niet druk over te maken, maar als je het niet vertrouwd, gewoon mee naar d eha of laten controleren op het cb.