blauw kaakje, spoedvraagje????

Hoihoi,

Ik zit net gek te doen met Veron (op zijn kop houden enz) en tot mijn schrik zie ik dat hij op zijn tandvlees een enorme blauwe plek heeft… Kan dit van een doorkomend kiesje komen??? Het is blauw/zwart…



(hij krijgt almeer kiesjes)



Hij lijkt er geen last van te hebben, eet en drinkt goed…



Is dit normaal?? MOet ik ermee naar een ha??? Iemand een idee???



gr patricia

Een mei-baby had dit laatst ook, was voor zover ik weet inderdaad een doorkomend kiesje.

Hier staat het topic met foto’s:



http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=36877&highlight=

bedankt…

Zo ziet het eruit inderdaad…



Hadden mijn vriend en ik toch gelijk dat het met het doorkomen van het kiesje te maken heeft…



Pffff weer een opluchting…



(wel gek dat hij er geen last van heeft hoor)…



gr patricai

ziet er idd heel zorgwekkend uit, maar zo te horen dus niet ongewoon!

Nee hoor dat is helemaal normaal zo!!(zegt de tandartsassistente :wink: )

Dan heb ik een vraagje die er mee te maken kan hebben.



Mijn dochter heeft sinds gisterochtend een blauwe wang. Aan de buitenkant dus. Ze heeft 4 boventanden, 3 ondertanden. En 1 hoektandje boven. Kan die blauwe wang ook te maken hebben met een doorkomende tand/ kies?



gr. Nienke

Dan heb ik een vraagje die er mee te maken kan hebben.



Mijn dochter heeft sinds gisterochtend een blauwe wang. Aan de buitenkant dus. Ze heeft 4 boventanden, 3 ondertanden. En 1 hoektandje boven. Kan die blauwe wang ook te maken hebben met een doorkomende tand/ kies?



gr. Nienke

nienke,

ik heb geen idee…



Bij Veron is het trouwens nog niet over, maar het wordt al wel minder (of ik ga er aan wennen)…



gr patricia

Bij onze dochter is de blauwe wang er nog steeds. Aan die kant komt er schijnbaar ook een kies door, want er zit een dikke bobbel op het tandvlees. Misschien is de blauwe wang wel toeval en is ze (zonder dat we het gemerkt hebben of op de creche ofzo) wel ergens tegenaan gevallen met haar wang…



gr. Nienke

Pfff, gelukkig is Lizan niet de enige!



Ik was al aan het zoeken naar info. Want iedereen die het ziet schrikt zich rot en heeft er nog nooit van gehoord. Lizan heeft ter hoogte van waar haar voortanden moeten doorkomen 2 onwijze dikke blauwe bulten zitten. Echt een zielig gezicht. Echt last lijkt ze er (nog) niet van te hebben alhoewel ze wel onrustig slaapt op het moment :think:



Ik wacht het nog maar even af… ik zal het weekend eens kijken of ze meewerkt voor een fotootje



groet Judith

Nog een vraagje…



Rav heeft in zijn mond geen blauwe plekken, maar wel hele grote bulten :shock: :shock: . Ze zitten wel op de plek waar die kiesjes moeten komen. De binnenkant van zijn wangen is ook opgezwollen.



Kan dit ook komen van de kiesjes die doorkomen?

Is het normaal :think: ?



Hij eet en drinkt goed.

Ik denk dat het wel normaal is.



Jowena heeft nu sinds gister koorts,ook een buld waar een kies moet komen en opeens een blauwe wang aan de buitenkant dus!!! :?

Bij Rav begin ik nu wat scherpe puntjes te voelen.



Dus de bulten zijn er inderdaad doordat de kiesjes doorkomen denk ik :think: .



Volgens mij krijgt hij er een paar tegelijk :? .