Blaren!!!

Onze kleine meid is nu zo fanatiek aan het ‘schuif-kruipen’ dat er inmiddels allemaal rode plekken op haar voetjes zitten die zich ontwikkelen tot een soort blaren… :o Zo’n zielig gezicht!! Ze is gewoon een laagje vel kwijt! Maar ze heeft er volgens mij geen last van, anders zou ze het toch wel laten?! Ze schuift vrolijk door. En snel dat ze is!!! We staan er versteld van.

OEI :shock: Dat heb ik nog nooit gehoord.

Ik hoop dat het snel weg is en niet meer terugkomt :-* :-* :-* :-*

Hoi,

Brent had er ook erg last van!

Op zijn grote teen en daaronder had hij rode plekken die blaren werden :cry:

Ik heb hem toen toch maar weer anti-slipsokjes aangedaan zodat hij weer kon schuiven. Nu hij echt kan kruipen heeft hij er geen last meer van!

Groetjes

Yep hier ook een fanatieke schuiver… met kale plekjes op grote teen en de “knokkel” daarvan.

We hebben een houten vloer dus schuiven is makkelijker en veeeeel sneller als kruipen :think: :roll:

Darwin schijnt er ook geen last van te hebben maar uit voorzorg hebben we een pleistertje op het kale plekje gedaan en hem sokjes aan getrokken, nu glijden zijn voetjes weg en nu gaat hij pogingen wagen voor het “echte” kruipwerk :thumbup:

Succes ermee…

Met dat warme weer waren blote voetjes toch het fijnst. Toen heeft ze die blaren ook gekregen… Wij hebben ook een houten vloer en ze gaat als een speer!

Vandaag toch maar van die leren/suede slofjes aangedaan. Ze heeft wel wat minder grip, maar haar voetjes worden even ontzien en da’s hard nodig. Ze is al wel bezig met kruipbewegingen maar dat hoeft nog niks te zeggen natuurlijk. We wachten af…

tyg loopt daarom op handen en voeten :mrgreen:

lijkt me lastig

en pijnlijk, die blaren

Fiona heeft dat ook gehad toen ze aan het tijgeren was. Ook zij had er niet echt last van. Toen ze ging kruipen is het vanzelf overgegaan

Dat moet even harden denk ik

Devi heeft ook al krasjes etc op z’n knietjes, straks komt er vanzelf eelt op :wink: