Blanke en donkere tweeling geboren

Oh dit vind ik leuk, moet je kijken.

Moeder natuur he!



Wow die ene is echt heel donker zeg tegen over die ander wat apart.



Een tweeling lijkt me al super maar als je dan als tweeling zo verschilt dat gelooft later toch niemand ze.

hey toevallig zag ik gisteren een oude foto van een 2 kleurige 2-ling. Vind het echt leuk om te zien!!

Apart zeg.



Ze zijn beide getint, maar je ziet inderdaad nogal wat verschil tussen beide baby’s.



Is het ook niet zo dat dat nog kan veranderen?

Je hoort hier en daar weleens dat sommige kinderen donkerder kunnen worden naarmate ze ouder worden.



Wel heel grappig om te zien.

de neef van mijn man heeft 3 kids hij’zelf donker kwa huidskleur en zijn vrouw blond.



Ze hebben 2 donkere dochters en een wit blonde :lol:

haha wat leuk!!



ik ken ook een 2ling van een donkere vader en blanke moeder.

de ene is donker met wit kroeshaar!!

de ander is blank met donker haar…



echt zo leuk!!

Vind het helemaal bijzonder :inlove:



Ik ken ook een stel, vader donker, moeder blond en die hebben ook een donker en blank, blond kindje :smiley:



Geen tweeling maar wel zelfde dna dus

@Madre wrote:

Geen tweeling maar wel zelfde dna dus


Mijn broer is donker met donker haar en hele donkerbruine ogen. In de zomer kleurt hij bij het eerste streepje zon echt gitzwart. Dan doet hij bijna Grieks aan. :inlove:



Ik heb middenblond haar en blauwe ogen. Ik kleur slecht in de zon, ik verbrand echter ook nauwelijks.



We zijn genetisch volkomen gelijk. Ik ben niet van de melkboer :mrgreen: De moeder van onze Opa kwam uit Indonesië. Ik zie het zelfs nog terug bij Hieke. :inlove:

wauw wat mooi om te zien zeg :inlove: