Blad voor op de autostoel

Hoi,

Ik heb het weleens gezien bij voorbij rijdende auto’s op de snelweg, dat ze bij kids een soort van blad op hun autostoel hebben…lijkt me erg handig voor als we dadelijk op vakantie gaan en Jayden wil tekenen of puzzelen ofzo maar ik kan ze nergens vinden eigenlijk :think:

Wie weet waar ik zoiets kan kopen?

Groetjes Juul :-*

Bedoel je zoiets?

http://babybenodigdheden.kidsmarktplaats.nl/autostoeltjes/1928-maxi-cosi-playtray.html

@veertje wrote:

Bedoel je zoiets?

http://babybenodigdheden.kidsmarktplaats.nl/autostoeltjes/1928-maxi-cosi-playtray.html

Nee echt een gewoon blad net als op een kinderstoel.

Mmmh die heb ik nog nooit gezien, ik lees mee lijkt mij ideaal!

Is dat niet gewoon zo’n soort tafeltje wat je op je bed kunt zetten?

@Jippie wrote:

Is dat niet gewoon zo’n soort tafeltje wat je op je bed kunt zetten?

Geen idee, hub zei trouwens wel, misschien is een gewoon blad wel gevaarlijk als je een aanrijding krijgt ofzo…tja ook nog niet zo bij nagedacht eigenlijk, ik zag wel een “zacht” blad op de site van prenatal maar die is volgens mij alleen voor de Tobi geschikt :think:

Wie heeft er zo een ding en kan ie ook op de romer?

Als het goed is past hij op elke stoel

Ik heb 'm toevallig gisteren in mijn handen gehad.

Er stond dat ie voor priori xp is maar volgens mij past ie wel op bijna alle stoelen, anders moet je het even navragen.

Stuurtje en die telefoon zit geen koortje, die kunnen er helemaal af.

Ik heb hier zo’n speelding liggen en mijn jongens doen er niks mee :wink: Mocht je hem willen overnemen dan doe ik hem wel bij de rest :wink: Laat maar even weten als je dit wilt.

Het andere tafelblad kan ik je niet aan helpen, geen idee aar je dit zou kunnen kopen :think:

Wij hebben een soort tas/koffertje die je aan de voorstoel hangt en als je de rist opendoet klapt de flap van de tas/koffer open tot een ‘tafeltje’. Handige is dat als je kind er niet meer mee wil spelen je hem weer dicht duwt (met papier en speelgoed er nog op) en de rits dicht klaar en weg rommel. Erg handig vind ik. zoek eens op ‘Rugleuningtas’ dan vind je wel wat ik bedoel. Dien zien er wat zakelijk uit maar wij hebben een echte kinderversie.

Deze lijkt me ook wel handig inderdaad

google op reistekentafel

ja die foto lijkt inderdaad meer op wat wij hebben. Ik wist niet hoe ik het noemen moest.

Ja die hebben wij ook van Winnie the Ppooh die waren laatst in de aanbieding bij Kruidvat, maar dat wil TS volgens mij niet :think: Ze bedoelt echt een tafelblad voor recht op schoot.

Misschien bedoelde ze die niet maar ze kan van gedachten veranderen… haha. Soms weet je niet dat er ook andere opties bestaan dus vandaar dat ik erover begon.

@juulisjuul wrote:

@veertje wrote:
Bedoel je zoiets?

Nee echt een gewoon blad net als op een kinderstoel.

Je hebt ook helemaal gelijk :shifty: ik zit zelf te suffen, hetgeen ze NIET wil is zo’n speelding voor op de stoel :doh: :doh: :doh: SORRYYYY :oops: :oops: Zal me er niet meer tegenaan bemoeien :lol:

Ik heb deze ook nog gevonden :wink:

Maar die zit niet vast.

Kimmie zie net je reactie maarja ik heb de centjes al overgemaakt :? anders kijk ik wel voor die uitklapbare, lijkt me ook handig alleen…

Ik kan hem nergens online bestellen, hij linkt elke keer naar babywalz en daar is ie niet leverbaar en bij walzkidzz ook niet :wall: :wall: :wall:

Wie helpt me zoeken :mrgreen:

Je mag als je hem wilt hebben het ook apart overmaken hoor :wink: Dan doe ik alles gewoon een dagje later op de post :lol: Maar ik zag ze laatst bij Kruidvat weer in de aanbieding die leuningtassen :wink: Maar ik ga wel ff voor je neuzen ook, al zul je vaak misgrijpen denk ik in verband met vakantie van iedereen :wink:

@Kimmie1976 wrote:

Je mag als je hem wilt hebben het ook apart overmaken hoor :wink: Dan doe ik alles gewoon een dagje later op de post :lol: Maar ik zag ze laatst bij Kruidvat weer in de aanbieding die leuningtassen :wink: Maar ik ga wel ff voor je neuzen ook, al zul je vaak misgrijpen denk ik in verband met vakantie van iedereen :wink:

Ja wacht nog maar ff met dat pakkeje dan, ik kijk eerst of ik die tas kan scoren ergens :wink:

:lol:

We zagen die tas ook bij Van Asten liggen,

ik weet niet of je er in de buurt woont (Tilburg)