blaasontsteking

Jippie, blaasontsteking :roll: Dacht al dat het niet oke was dat geplas de hele dag en die pijn, maar ik denk pas dat er echt iets is als ik ga huilen van de pijn. Stom, weet ik, maar ik zit dus nu met een blaasontsteking van een week en ik heb toch maar iets gevraagd.



Trimethoprim. In de bijsluiter staat: bv? medicatie in overleg met huisarts.



Dat is dus in overleg gedaan idd, maar het gaat wel over in de moedermelk staat in de bijsluiter. Kan het dan echt geen kwaad?

Oeh, blaasontsteking brrr :cry:



Wellicht kun je iets met de verklarende lijst medicijnen en bv die op bv.com te vinden is?http://www.borstvoeding.com/problemen/ziekte_en_medicijngebruik/blijf_borstvoeding_geven_1.html



Beterschap!

Victor heeft de eerste 3 jaar van zijn leventje dit medicijn elke dag gekregen als provilax om blaasontsteking tegen te gaan. Hij heeft er niets raars aan over gehouden.



het is een middel dat direct naar de blaas gaat en geen rare dingen in de darmen doet zoals de meeste andere AB wel. Eigenlijk is het een bijzonder soort AB.

Ik denk dat het geen kwaad kan.



Groeten Ariel

Lydia, weet geen antwoord op je vraag, maar voor blaasontsteking kan je ook cranberrysap drinken. Dat helpt erg goed! Ik heb vroeger ook regelmatig blaasontstekingen gehad en sinds ik cranberrysap drink, heb ik er geen meer gehad!

Beterschap, want blaasontsteking is echt irritant! :hug:

Toevallig, hier ook vrijdag een blaasontsteking.

Was wel even geschrokken van mijn roze plas :shock:



Ik heb Clamoxyl gekregen, 4 dagen AB. Op de bijslutier staat ook BV? in overleg met arts.

Heeft hier in ieder geval al zijn best gedaan want gisteren was het al een stuk beter. Heb wel liters water gedronken.





Groeten

Isle

Vraagje: Zou het kunnen dat de bv terugloopt door de medicijnen?



Heir is de kolfopbrengst beduiden minder :frowning:



Groeten

Isle