Er zit een blaar ineens op mijn borst, pal naast de tepelhof.
Doet pijn en is branderig.
Hoe komt dat ding er en hoe gaat ie weer weg?
auwie dat doet zeer!
blaren moet je altijdt laten uit drogen en vaak gebeurt dat met betadine, maar ik weet niet of dat kwaad kan voor je kleine mannetje.
ik zou anders even de ha vragen om advies of misschien komt er straks nog een goede tip van 1 van de dames
iniedergeval hoop ik dat het gauw over is :hug:
Ik heb het zelf nooit gehad, maar heb altijd begrepen dat je de blaar door kunt prikken met een steriele naald (of even laten doen bij de huisarts), dan komt de troep er uit en kan Lev de verstopping (want dat is het) leegdrinken. Succes!
Ah, er begint me meer te dagen: wie had het ook al weer over een watje met olijfolie? :think:
Watjes met olijfolie, daar hou ik van.
:mrgreen:
tegen schrale wangen van dochter als ze moet fietsen door de kou, om de lipfinity aan het eind van de dag van mijn lippen te vegen, om de berg van hoofdje van Lev los te weken, om de droge plekken op de rug van mijn man mee in te smeren.
Wij leven op olijfolie :mrgreen:
Maar dat stukje van ouders.nl gaat over een melkblaar. De blaar zit bij mij niet op de tepel, maar op de borst.
Zou dat ook een melkblaar kunnen zijn :think: lijkt me eigenlijk niet.
Heeft Jassie het ook niet gehad? :think: melkblaartje…
anders heeft YvonneZ vast wel een goede tip. Mss pb’tje aan wagen?
@Biebels wrote:
Ah, er begint me meer te dagen: wie had het ook al weer over een watje met olijfolie? :think:
http://www.ouders.nl/lacta/bv0408.htm
Ik, zei de gek 8) :mrgreen:
Maar dat was inderdaad een blaar op mijn tepel en niet op mijn borst.
Maar eh om maar even plastisch te zijn, waar dan?
Als het niet op je tepel of tepelhof is kan het dan misschien komen van je BH?
Dat heb ik nl ook wel eens gehad.
sterkte :-*
Het zit op mijn rechterborst, en dan aan de linkerkant van de tepelhof, nog geen halve centimeter ernaast.
En daar zit wel een beha, maar dat is gewoon de cup, geen bandjes ofzo.
Zat net te bedenken dat het misschien vanwege het kolven komt.
Dat was inderdaad mijn volgende idee.
Dat randje van kolf kan dan net schuren.
Als je dat borststuk van de kolf op je borst zet zie je het waarschijnlijk gelijk.
Heb je de blaar al doorgeprikt?