Bittere nasmaak

Ik heb nu sinds 2 dagen een hele bittere nasmaak in mijn mond bij alles wat ik eet of drink. Net of je een paracetamolletje achter op je tong hebt liggen. Poets al extra vaak mijn tanden maar het helpt niet.

Hebben jullie tips?

Zou het wel vervelend vinden als mijn kerstdiner er toch een beetje door verpest zou gaan worden.

Klinkt voor mij heel bekend, ik heb het de eerste maanden van deze zwangerschap ook gehad, zal dus wel een kwaaltje zijn. Helaas kan je er niks aan doen… Ik hoop dat het je kerstdiner niet gaat verpesten!

bedankt voor je reactie, 't is voor mij nieuw, had dit de vorige keren niet, maar het is tijdelijk vlgs jou, nou ja, dan moet het maar.

Kinderen roepen hier in huis al als er iets gebeurd. ( iets kwijt ben of vergeten of iets voel) “Dat is de schuld van de baby!” :smiley:



Duik nu nog even lekker terug mijn bed in. Werd er vroeg uitgepiept, manlief is nu met de kinderen naar het werk. mogen ze papa helpen vakken vullen en kerstkransjes uitdelen. :dance:

ik had dat ook een bittere smaak met een smaak van mosterd zout en peper bahhh

Ik heb daar ook vaak last van. Maar ik vind dat een beetje verse citroen er goed tegen helpt. Een paar schijfjes in een glas koud water na het eten doet wonderen voor mij.

Als je je tanden poetst, ook je tong poetsen!

Ga jullie tips allemaal proberen dames!

@GroeneVrouw wrote:

Als je je tanden poetst, ook je tong poetsen!




absoluut…en dan met de borstel zo ver mogelijk achterin ook!! helpt echt!!! k poest ook altijd me wangen mee… en me lippen :smiley: :oops: