birkenstock voor kindjes

Wat is jullie ervaring met birkenstock sandaaltjes voor kinderen. Ik ben verzot op mijn slippers van birkenstock, en ook de bekende blaren gehad tijdens het indragen, is dat bij kindjes ook ?

Mijn dochter van vorige zomer 3 had een paar splinternieuwe…helemaal trots met kopen, maar vervolgens wilde ze ze niet aan omdat het pijn deed…hier dus niet meer.

Ik heb helemaal geen blaren gehad bij het indragen, dus dan hoeft dat ook niet perse bij kindjes te zijn? Alleen heb ik nooit dichte van achteren gehad, misschien is dat het verschil?

Annemieke heeft ze nu 2 seizoenen gehad en loopt er prima op!

Geen enkel probleem met blaren (en die heeft ze wel snel :wink: ).

Je moet ze wel goed passen, want vanwege het voetbed kun je ze niet iets groter kopen.

Ik zeg doen! :smiley:

Hier ook een succes!

Vorige zomer gekocht en ze kan er nu nog in, gelukkig!

Mijn meiden hebben ze allebei jaren lang gedragen met plezier. Tegenwoordig willen ze liever Teva’s.

Hier heeft Niek van 2 tot 6 jaar Teva’s gedragen, toen 1 jaar birki’s… opzich waren ze zo ingelopen, ze had 1 x een klein blaartje tussen haar teen… ze had teenslippers met een hielbandje… maar toen ze vorig jaar dan mocht kiezen, riep ze direct om teva’s… dit jaar dus gewoon weer teva’s…

Ik moet zeggen, ik loop zelf ook het liefst op Teva’s (Tirra’s) en heb ook ipanema slippers… ben wel een beetje birki af…

Hier waren de Birkenstock sandaaltjes vorig jaar ook een groot succes, dochterlief heeft geen blaren gehad!

Teva’s had ze ook, maar vind het juist fijn om allebei te hebben; Birkenstocks kunnen ook voor ‘netjes’ en Teva’s zijn juist weer handig voor nat en vies! :slight_smile:

Hier hebben de kids voor “net” gewone zomerschoenen (meiden) en allstars (jongens) en voor op het strand hebben ze nog slippers… Overigens worden de teva’s door mijn kids ook als “netjes” beschouwd… hahahaha…

T ergste is… ze hebben ze hier alweer allemaal binnen, en gisteren trokken ze dus alweer hun Teva’s aan… met sokken… ik heb me erg in moeten houden, want ik schoot ernstig in de lach… proest Heb nog gevraagd of er niemand lachen moest om sokken in sandalen… maar nee. was geen punt.

Vandaag is het rotweer, dus gewoon hun dichte schoenen aan, maar ze wonen er in zodra het kan… hahahaha :lol:

Oudste heeft hier zoiets van kipling. Als 2 jaar, nu 3e zomer nieuw paar. Voor water en campingpret heb ik nep teva;s gehaald bij scapino om te proberen. Jongste heeft teva’s voor net en camping. Beiden nog teenslippers die van vorig jaar nu nog net passen.

Wat dragen ze het liefst? Gewoon de teenslippertjes… Alleen vind ik die niet zo geschikt voor een hele dag of ver lopen en voor school.

hier teva, maar uiterlijk vind ik ze niet zo mooi meer na die brede logge bandjes :frowning: het schattige is eraf, vooral als ze net in die brede bandenmaat zitten… lijkt het net een paar olifantevoeten onder een tenger meisje… gewoon gevoel.

Nu heeft mn man vandaag in de opruiming een paar birkies gescoord :slight_smile: heel leuk… :slight_smile: nu voor binnen en met warm weer buiten, persoonlijk vind ik ze niks als er geen achterbandje aanzit, ivm de veiligheid op fietsjes ed!

Hier allemaal birkenstock fans. Voor rijn nog die met een bandje. Er zit een goed voetbed in en ze wonen er in! Voor netjes een paar ballerina’s voor een paar tientjes omdat ze die echt alleen bij een chique outfitje of als het regent dragen…