Ik hoorde zoveel lovende verhalen over de Birkenstock slippers. Dus ik heb er een paar aangeschraft. Ze zijn hartstikke leuk(model Gizeh en dan Kimono zwart). Ik heb ze vandaag voor het eerst aangedaan maar eigenlijk vind ik ze niet lekker zitten :shifty: Tussen mijn tenen doet het enorm pijn(terwijl ik regelmatig teenslippers aan heb) en omdat mijn voeten wat doorgezakt zijn doet het dus aan de binnenkant ook pijn. Daarnaast heb ik ineens pijn in mijn rug :eh:
Is dit normaal, of heb ik gewoon rare/moeilijke voeten? Ik weet dat er een goed voetbed inzit dus zou dat er mee te maken hebben?
Groeten,
Denise
Even wennen dat voetbed… Dan ga je er in wonen :mrgreen: Heb je wel de juiste gekocht? Als je brede voeten hebt is de brede variant wel aan te raden. AL voel je dat gelijk als je tenen op een “hobbeltje” zitten
ik heb de juiste breedtemaat dus daar ligt het niet aan.Maar had jij ook zo’n last van rugpijn dan?
Oh heel herkanbaar, ik heb de eerste dag echt krom gelopen van de rugpijn!
Maar…het went en dan kun je niet meer zonder!
Je lichaam moet gewoon even wennen aan een goede stand van de voeten ( bij mij in ieder geval :mrgreen: )
Nou ja, ik heb ze gekocht toen ik last had van een dubbele hernia, dus ja die had ik :mrgreen: MAAR dat lag niet aan de schoenen :roll: … Het werden na een paar dagen juist de enige schoenen waar ik nog normaal op kon lopen. Ik heb ze gekocht in mijn zwangerschap van Midas en werkelijk na 3 jaar het profiel eraf gelopen…
Nu is het tijd voor nieuwe, ben echter nog aan het twijfelen voor de kleur, maar absoluut niet over de schoen… Ik vind die Kerala gamour wel leuk!
Tussen mijn tenen deed het echter wel pijn in het begin, maar dat doen alle teenslippers bij mij in eerste instantie. Dan moet ik weer even teneneelt kweken :mrgreen:
@mar27 wrote:
Oh heel herkanbaar, ik heb de eerste dag echt krom gelopen van de rugpijn!
Je lichaam moet gewoon even wennen aan een goede stand van de voeten ( bij mij in ieder geval :mrgreen: )
oefff, gelukkig! Ik dacht al dat ik weer een miskoop had gedaan :mrgreen:
@pientje wrote:
Nou ja, ik heb ze gekocht toen ik last had van een dubbele hernia, dus ja die had ik :mrgreen: MAAR dat lag niet aan de schoenen :roll: … Het werden na een paar dagen juist de enige schoenen waar ik nog normaal op kon lopen. Ik heb ze gekocht in mijn zwangerschap van Midas en werkelijk na 3 jaar het profiel eraf gelopen…
Nu is het tijd voor nieuwe, ben echter nog aan het twijfelen voor de kleur, maar absoluut niet over de schoen… Ik vind die Kerala gamour wel leuk!
Tussen mijn tenen deed het echter wel pijn in het begin, maar dat doen alle teenslippers bij mij in eerste instantie. Dan moet ik weer even teneneelt kweken :mrgreen:
:lol: ja dan heb je zeker pijn in je rug met een dubbele hernia.
Ik wacht maar geduldig af totdat ze lekker aan mijn voeten zitten

Ik heb ze zaterdag gekocht, maar ik kan er niet op lopen nu. Het lijkt wel of mijn voet onder de blauwe plekken zit. Zo voelt het tenminste. De zijkans doet zeer (waar de gesp zit) en mijn tweede teen aan de bovenkant. Ik doe ze nu steeds eventjes aan in de hoop dat mijn voeten er aan gaan wennen.
Inmiddels een week verder en ze zitten heerlijk!!!
Ik heb ze echt moeten inlopen, maar nu passen ze perfect!
@Denise wrote:
@mar27 wrote:Oh heel herkanbaar, ik heb de eerste dag echt krom gelopen van de rugpijn!
Ja zo werken ze…en dan wil je ze nooooooit meer uit :mrgreen:
@renzosmam wrote:
@Denise wrote:@mar27 wrote:Oh heel herkanbaar, ik heb de eerste dag echt krom gelopen van de rugpijn!
MEE EENS… Deze winter wordt het hier gewoon huppa Birkenstock mét geitenwollensok ofzo :lol: ik MOET ze blijven drageN! :mrgreen:
ze lopen i.d.d. heerlijk :mrgreen: Heb inmiddels ook een paar voor Milou gekocht en die moest er ook ff aan wennen maat wil ze nu ook niet meer uit
gewoon even doorzetten daarna wil je zo nooit meer uitdoen , ik slaap er zowat mee… even een paar dagen wennen…dan komt het helemaal goed :mrgreen:
@Affie wrote:
@renzosmam wrote:@Denise wrote:@mar27 wrote:Oh heel herkanbaar, ik heb de eerste dag echt krom gelopen van de rugpijn!
MEE EENS… Deze winter wordt het hier gewoon huppa Birkenstock mét geitenwollensok ofzo :lol: ik MOET ze blijven drageN! :mrgreen:
misschien krijg je wel winterbirky’s, met bontkraag :thumbup:
We gaan gewoon hopen op een heeeeeeele lange nazomer en een korte winter :mrgreen:
de aarde warmt toch op…? :silenced:
Ooooooh (hahahahahahahaha :silenced: :naughty: :lol: )
@Ziet wrote:
@Affie wrote:@renzosmam wrote:@Denise wrote:@mar27 wrote:Oh heel herkanbaar, ik heb de eerste dag echt krom gelopen van de rugpijn!
misschien krijg je wel winterbirky’s, met bontkraag :thumbup:
Je hebt er ook van die halfdichte klompjes van hoor…net zo oerlelijk maar lopën net zo lekker :mrgreen:
ik zag zelfs dat je er gympen van hebt
dus er is nog hoop!
heb trouwens maar meteen ff een setje gekocht, nog voor de zomer (die met die kruis over je teen)
Na al jullie lovende verhalen ben ik ook maar eens gaan kijken. Maar ik vond ze niet erg fijn; mijn voeten zijn erg smal en een lage wreef.
Toen maar eens gaan snuffelen bij de Bata-fabriekswinkel. Daar vond ik Ecco’s (tegen 40 % korting). Gekocht en die lopen ook zo lekker :dance:
Dit zijn ze: