Bioscoop

Kan je met een kind van bijna 3 jaar al naar een bioscoop?



Natuurlijk begrijp ik dat ik altijd kan weg gaan mocht dat nodig zijn, maar wat is eigenlijk een goede leeftijd om voor het eerst naar de bios te gaan?

naar welke film wilde je gaan?



Er zijn kindermomenten he in de bios.

Dan hoeft de rest van de zaal zich niet te ergeren aan evt. lawaaierige kinderen, want iedereen heeft kinderen bij zich 8)

Nou ik heb niet perse een film die ik wil zien (misschien bee-movie ofzo), maar wilde eerst eens vragen of het wel een goed idee was… :think:

Ik denk dat dit echt helemaal aan Mateo ligt, kan hij zo’n lange zit wel?

Ryan is dan 4 maar met hem hoef ik het echt niet te proberen, die gaat na een half uur keten, dan is hij het zat :slight_smile:

Daar ben ik wel eens gefrustreerd over want zijn vriendje van 4 kan het namelijk wel…

Zo’n groot scherm is wel veel indrukwekkender dan een tv’tje (ook al heb je een grote tv :mrgreen: ). Dan nog het lawaai, de film die hoe dan ook toch ‘spannend’ is… jij kunt het beste zeggen of hij er aan toe is, ik denk dat ik met Leonie nog even zou wachten. (die zit soms al aan onze buis gekluisterd, die kijkt zó intensief)

Ik denk dat ik ook nog even moet wachten…



Dirk Scheele vond hij wel prachtig, maar daar was meer beweegruimte…



Ik ga hoogstwaarschijnlijk met hem naar het circus in carre, dus ik ben benieuwd hoe hij dag vind…

http://www.heldenboeven.nl

heeft iedere wo ochtend een peuterbioscoop vanaf 2 jaar op de Nieuwmarkt.

(Ben er zelf alleen nog nooit geweest, misschien over een klein jaartje)

Ah dank…Jammer dat het op de woensdag is, maar het is iig een mooi test…



Ik zag dat “muis viert kerst” ook op een andere dag wordt laten zien, dus misschien dat :think:

Ben met Stijn van de zomer geweest, hij is van november 4. Stijn kan ook op tv een film helemaal uitkijken en heeft dus bij shrek 3 op het punje van zijn stoel gezeten de hele film lang! :inlove:

ik ben met bryan geweest toen was hij 2,5 hij was superlief en was rustiger dan al die kinderen van een paar jaar ouder toen er pauze kwam moest hij huilen en tijdens de film als ik moest lachen dan deed hij





SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSST :inlove:



dat was naar ratatouile dus ook nog een vrij lange film



2e keer zijn we naar plop en de pingiun geweest



en volgende week gaan we naar bee movie



het ligt denk ik gewoon per kind verschillend :wink:

Sommige bioscopen hebben af en toe speciale kleutervoorstellingen waarbij het wat minder donker is, het geluid wat zachter staat en het niet zo erg is als de kinderen een beetje lawaai maken of rondlopen.

Zelf nog niet geprobeerd (met Laura wacht ik nog een half jaartje denk ik), maar lijkt me ideaal voor zo’n eerste keer.



Als je gaat googlen op ‘kleuterbioscoop’ kom je wel wat tegen.

Ben laatst met Fleur naar K3 en de kattenprins geweest en dat ging super :thumbup:

Dat was ook tijdens een kleuterochtend, ze kregen ranja en spekkies en aan het einde vd fim een filmdiploma, was echt heel leuk gedaan!