Bioscoop: Salt, The Sourcerers Apprentice of Knight & Da

Morgen gaan mijn man en ik voor het eerst in tijden weer een keer naar de bioscoop. Nu draaien er 3 films waar we naar toe kunnen:

• Salt
  • The Sourcerers Apprentice
  • Knight & Day

Iemand al naar 1 van deze films geweest? Wat vond je ervan?

Wij zijn naar de Sourcerers Apprentice geweest.

Ik vond het niet zo geweldig.

Een beetje zwak scenario.

Op zich wordt alle spectakel wel mooi in beeld gebracht. Maar het verhaal zit niet logisch in elkaar. En is niet erg origneel.

Ik vind het geen aanrader.

@miro wrote:

Wij zijn naar de Sourcerers Apprentice geweest.

Ik vond het niet zo geweldig.

Een beetje zwak scenario.

Op zich wordt alle spectakel wel mooi in beeld gebracht. Maar het verhaal zit niet logisch in elkaar. En is niet erg origneel.

Ik vind het geen aanrader.

ben het helemaal eens met het verhaal hierboven.

dus hebt nu nog 2 opties :wink:

Ik zou zeggen Salt.

Knight en day is een slappere versie van james bond. de actie scenes zijn iets over de top, heel veel dingen zijn te fout om echt te kunnen zijn.

Zelf vond ik het wel een leuke film alleen van de meeste mensen die er ook heen gegaan zijn hoorde ik dat ze het geen goede film vonden.

We hebben zo juist salt op dvd gezien , goeie film goed verhaal goed gespeelt, ziet wel regelmatige computereffecten… maar op zich prima in een gezette verhaal :thumbup:

Tussen die drie zou ik Salt kiezen, maar volgens mij zijn ze alle drie niet helemaal geweldig…

Salt is de beste hiervan.

tis maar waar je van houd :mrgreen:

The Sourcerers Apprentice vonden wij erg mooi… maar ja nicolas Cage vinden wij een goede acteur…

Salt is een leuke film… maar ik vind Jolie niet om aan te zien :mrgreen: dus tja

knight en day is ook een leuke actie film met grappige elementen… leuke hoofdrolspelers… :thumbup:

Mijn man en ik hebben Knight en Day gezien, erg leuke film.

Ik ben samen met vriendlief naar Knight en Day geweest, en we vonden het allebei echt leuk! Vooral de humor die gebruikt is in de actie film was goed!

Ik vind eerder Nicolas Cage niet meer om aan te zien en kijk liever tegen Angelina aan :mrgreen:

Hebben jullie al gehoord van die film met al die gefacelifte fossielen erin - Schwarzenegger, Stalone, Willes en met als klapstuk natuurlijk Rourke. Als tie ooit op de teevee komt ga ik er eens goed voor zitten en ws heel hard lachen.