Bioscoop bezoek

Hoe oud moet een kind zijn voor hij naar de bioscoop kan?

Kabouter plop draait nu in de bioscoop en mijn zoon is 2.5 jaar geweest en ik vraag me af of ik met hem naar de bioscoop kan…of is hij er nog te klein voor? Vind het moeilijk…

Hoe doen jullie dat?

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=8391&start=0



even gekeken want ik wist dat er eerder een topic over geweest was en gevonden

Mijn oudste zoon is bijna 5 en ik denk dat hij het wel redt. Mijn jongste zoon van bijna 3 kan wel heel zoet tv kijken maar ik denk niet dat hij het in de bioscoop langer dan een kwartiertje leuk zal vinden. Dan wil ie weer wat anders doen.

Tja, tim wordt over 4 maanden pas 3.

Denk ook wel dat hij er te jong voor is, maar kabouter plop vind hij op tv heel leuk. Dus ik vraag me dan altijd af voor welke leeftijd de bioscoopfilm is. Er staat natuurlijk wel voor ALLE leeftijden, maar ja…je gaat niet met een kind van 1 in de bios zitten :think:

Dus vandaar mijn vraag vanaf welke leeftijd je met een kind naar de bios kan gaan…uiteraard weet ik ook wel dat dat ieder kind verschillend is…

Maar goed, als het niet leuk is kun je natuurlijk gewoon weg lopen…

maar kan jou kind al zo lang naar tv kijken?

achter elkaar zonder dat hij van zn plaats gaat?

hoe lang duurt die film?? wij hebben een plop film op dvd en die duurt iegenlijk niet zo lang 40 min ofzo en dat gaat bij beide dames goed… bijna 4 en bijna 2…

ik ga volgende week waarsch naar plop & vioolavontuur

Hee, is dat die met Frans Bauer…???

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



heb net even trailer gezien

en ziet er wel leuk uit !

Ligt ook denk ik aan het kind zelf ,



wendy is nu net 4 maar kan al heel lang een film volledig uitzien, ze kijkt weinig tv en korte filmpjes vindt ze oook niks,maar een dvd van pippi langkous ziet ze zo uit ,

laatst zijn zenaar de film geweest en mevr heeft gewoon gemopperd op de pauze die tussendoor kwam :lol: :roll:

emma is 5 en die redt het net zo’n hele film in de bios

we gaan maandagmiddag naar plop en het vioolavontuur.

samen met een mama ( vriendinnetje) en haar 2 oudsten.

jan vanmiddag trailer van de film laten zien en hij heeft er nu al zin in

het was leuk !!!

en ging heel goed.

de drie kids zaten naast elkaar ( wel met waarschuwing; als jullie gek doen, gaan we tussen jullie in zitten)

maar ging echt heel goed.

af en toe heeeeel zachtjes wat tegen elkaar zeggen, maar verder hebben ze de hele film stil gezeten.

en hoe oud waren de kids?

En vonden ze het geluid niet te hard?

Daar ben ik namenlijk bang voor…dat het geluid te hard staat en dat ie het daarom eng vindt…

ze zijn 6, 5, en 4 jaar.

er waren wel jongere kinderen.

af en toe hoorde je een kind wat praten of meeklappen.

het volume viel me wel mee eigenlijk.

er komen ook niet echt heel enge geluiden in voor

Joleen was 4.5 jaar toen ze voor het eerst een film in de bios zag.Dat heeft ze heel goed gered.Ik denk dat ieder kind ook anders is.

mbt geluid; dat kun je eventueel thuis proberen.

de tv wat luider zetten als hij er naar kijkt.