Bioscoop 4 jarige

Welke bioscoopfilm is op dit moment leuk voor een 4-jarige?

Mijn man is gister met de kids naar Frozen geweest. Zij vonden m erg leuk :thumbup: .

Ik ga ook met T naar frozen. Manlief gaat met de oudste naar Dinosaur 3d. Na een trailer in de bios tijdens Turbo durft T niet meer. Was te echt en spannend voor hem. Hij is ook vier.

Lynn is ook naar Frozen geweest vond het erg leuk!!

Frozen had ik ook gezien, alleen staat er ‘vanaf 6’…?!

Ik zou even zelf de trailer bekijken op internet.

Doe ik zelf ook altijd, ik kijk wel naar de leeftijd die word aangegeven maar schat zelf in of ik het geschikt vind ja of nee.



Hier 2 heren van 5 en 9, en de jongste is al naar films van 6+ geweest.



Zij gaan volgende week ook met oma naar Frozen, en van wat ik aan voorstukjes heb gezien heb ik niet het idee dat het voor mijn 5-jarige te spannend zou zijn.

Hij krijgt natuurlijk thuis ook wel andere tekenfilms mee die door mijn 9-jarige gekeken worden, dus hij kan wel wat hebben. :wink:

Maar dat verschilt uiteraard per kind.

Ik zou op je eigen beoordeling/gevoel afgaan.

in 3d is frozen nog wel heftig hoor! Maar op de spanende stukjes deed rijn gewoon dr bril af :mrgreen: :mrgreen:

Daarom is Lynn ook niet naar de 3D versie geweest maar hier in de bios kan het beide

We zijn inmiddels naar Frozen geweest, 2D. Geen beter alternatief en inderdaad expres voor 2D gekozen.



De sneeuwman was nog wel héél spannend en het verhaal was nog wel ingewikkeld, maar wat een leuke film!

We hebben een leuke ochtend gehad!