Bioresonantie-therapie

Wie is er bekend met bovenstaande therapie?

Ik ben een beetje ten einde raad. Ik slaap al 2 jaar (na de geboorte van Lars) max. 3 / 4 uurtjes per nacht. Sinds afgelopen week kon ik nachten lang helemaal niet meer slapen. Ik voel me sinds de bevalling van Lars niet goed. Heb alles op bloedgebied laten testen en er komt steeds niks uit. Afgelopen week weer bij de huisarts geweest en die heeft me temazepan (slaapmedicatie) voorgeschreven. Ik wil ze eigenlijk niet innemen, want ze zijn verslavend. Maar ze werken wel en doorbreken nu wel iets. Daarnaast heb ik melatonine 3 mg gekregen, maar dit doet niks. Ik wordt wel slaperig, maar ik slaap niet of ik slaap pas na 4.00 uur in.

Ik was al onder behandeling bij de haptonoom en zij raadde me bioresonatie-therapie aan. Wellicht is er toch lichamelijk meer aan de hand dan de dokter doet vermoeden.

Vanmorgen heb ik een afspraak gemaakt (baat het niet dan schaadt het vast ook niet).

Ik ben zeer benieuwd naar jullie bevindingen!

Ik heb er geen ervaring mee, maar wil je wel veel sterkte wensen :hug:

Ik hoop dat het helpt, want zo lang met zo weinig slaap… :shock:

En wat heeft je zoon een mooie naam :wink: Onze oudste heet ook zo :inlove:

ja… te veel ervaring mee…

ik heb zelf zon kastje thuis staan,

en mijn vader doet het ook…

ik gebruik het voor mijn ostiopatie,

1x per week gebruik ik het mini kastje,

en het werkt !

voor mijn oudste gebruik ik hem voor zijn astma…

die doet het zelf al,

steld de nummertjes in,

en 5 min even zitten met een plaatje…

wil je meer weten mag dat via een PB…

maar zeker de moeite waard om het te proberen… :thumbup:

ook even op je voeding letten als je niet kan slapen trouwens !

:hug:

Mijn nichtje moeder en broertje doen het en zeggen er vel baat bij te hebben. Ze doen het in Putten en rijden er een aardig eindje voor.

Eerst moeten ze zich van verschillende soorten voedsel onthouden om te kijken of er een allergie zit. Ook worden er giftige stoffen oude virussen opgespoord en ook die worden weg ge"trild". (oid)

prima ervaringen hier met bioresonantie…voedselintolerantie opgespoord en kunnen ondervangen met korrels…echt super :thumbup:

erika… ik lees dit nu pas… dit is wat ik je laatst vertelde wat een vriendin van mij doet…

@Zeemeermin wrote:

@Pitje27 wrote:
erika… ik lees dit nu pas… dit is wat ik je laatst vertelde wat een vriendin van mij doet…

Oke! Is zij therapeut of is ze afnemer van de behandeling?

therapeut … heb haar al een mail gestuurd… van hoe of wat…

maar er zit er ook wel een bij jouw in de buurt… heb ik al eens naar gekeken… :wink:

Dat klinkt allemaal wel hoopvol dus…

Kan iemand me vertellen hoe de eerste keer in zijn werk gaat?

Ik ken het verder helemaal niet.

Gab, ik wil nog wel wat extra info. Mijn PB komt eraan.

Marieke, mooie naam voor stoere kereltjes :wink: !

@Pitje27 wrote:

Oke! Is zij therapeut of is ze afnemer van de behandeling?

Klopt hoor! Heb volgende week dinsdag een afspraak staan met Marlies Alferink in Zwolle (op aanraden van de haptonoom).

Als je nog extra info hebt van je vriendin dan hoor ik het graag.