Wie heeft ervaring met de pap van Biobim, mengt dat een beetje met borstvoeding en kun je dat makkelijk uit de fles geven??
Ja klopt, is die met dat kaboutertje. Ik wou het mengen in de fles, maar voor 1 voeding dus die zal ik nog wel makkelijk ergens kunnen afkolven.
Maar ik heb nog tijd hoor, ze zijn nog geen 6 maand, ik vroeg me alleen of of het wel zou mengen.
Bij mij pakte die nog niet :mrgreen:
heb hem wel gebruikt want mijn draakje wilde geen fles.
Wij mengde er dus fruithap bij in en zo was het wel met de lepel te geven…at ze iig iets als ik aan het werk was…
Biobim ging hier ook samen met BV… maar vond t verrekte duur dus heb daarna de gewone bambix gepakt, die ook pakte met BV… :thumbup:
Bij mij pakte die ook goed. Bambix niet.
Maar liv wilde het echt niet hebben, en ik moet zeggen, ik vond het zelf ook echt smerig smaken :silenced:
Bedankt voor jullie antwoorden!
Wanneer zijn jullie begonnen met pap?
Hier ook rond de 7 maanden…
Hier net 6 maanden want ze dronk de fles dus niet…
Maar de biobim heeft nooit gepakt bij mijn bv dus deden wij wat fruit erbij
Jesse heeft nu zo’n 2x pap heeft gehad, maar ik gebruik gewoon rijstepap… Kan dit niet met bv? Het wordt wel slap.
ik geef nog geen pap, maar ik vroeg me af of dit belangrijk is om te geven? Wij zijn begonnen met groente en fruit en brood en rijstwafels…meer eet ze niet…ik vraag me af of pap ook echt nodig is… :think:
mn oudste heeft nooit pap gehad Kloos
Maar zal biobim eens onthouden :thumbup: , misschien geef ik Indy wel pap om te proberen over 1,5 maand.
hier pas met pap gestart toen de avond voeding eraf ging. met elf maanden. friso pap pakt ook met bv.
Dat is toch de pap uit de natuurwinkel? Dat heb ik ook gegeven. Ging prima met borstvoeding, kolfde me alleen rsi met mijn handkolf.
Als je er lepelpap van wil maken moet je of heeeeeel weinig melk gebruiken of een half pak pap.
Succes.
Zolang je je aan de gebruiksaanwijzing houdt gaat het prima. Wij gebruikten een aventfles met papspeen.
Ik denk dat Stijn toch wel een maand of acht, negen jong was. We zijn met zes maanden eerst begonnen met groenten en daarna met fruit en weer later met brood en daarna pas met pap. Stijn zat dan heerlijk bij pappa op schoot voor het naar bed gaan en kreeg van pappa de pap. Bij mij trapte hij daar niet in, hij zal wel gedacht hebben; waarom die fles als ik bij jou live kan drinken. :inlove:
Nee hoor Kloos, is niet echt nodig. Ik vond het gewoon leuk voor mijn man dat hij ook wat geven kon. Als we afgekolfde melk in een fles deden dan zag je een grote draaikolk, binnen een minuut fles leeg (zelfs met de kleinste speen) en vervolgens was meneer nog niet voldaan en wilde alsnog live drinken. Pap duurde langer. En verzadigde meer.