Binnenspeeltuin met apart gedeelte voor kruipende baby's

Ons dochtertje is 1 jaar oud en we zouden graag eens met haar naar een indoorspeeltuin gaan. De speeltuinen die we tot nu toe via internet hebben gevonden, hebben vaak wel een apart gedeelte voor de allerjongsten, maar dat is dan tot 5 jaar ofzo. Het lijkt me voor een baby die nog niet kan lopen niet handig als er kinderen bij zijn die wel al kunnen lopen. Dus we zoeken eigenlijk een speeltuin met een gedeelte waar echt alleen kruipende baby’s kunnen komen, zodat er niet over mijn baby heengelopen wordt. En het lijkt me ook erg leuk als ze op deze manier in contact komt met andere kruipende baby’s. Weet iemand of dit bestaat? Wij wonen in het noorden van het land, maar we willen er best een eindje voor rijden.

almelo heeft een pamperzone

Ja, maar in Almelo is dat ook tot en met 4 jaar hoor. Ik vermoed dat je dat niet gaat vinden, echt alleen voor kruipende kindjes.

Ik vind binnenspeeltuinen overigens ook nét niet goed goed genoeg. Onze oudste hoort gewoon nog bij het kleine gedeelte en kan zich daar goed vermaken. Echter, die loopt op alle grote dingen af zodat wij aan het rennen blijven en nooit eens rustig 5 min kunnen zitten.

ja geen ervaring mee met maar 1

In heereveen ben ik geloof ik eens geweest in een soort ballorig, en daar was wel een heel groot 0-4 jr gedeelte. Daar kun je best als het rustig is je kruipende kind “loslaten”. Voor de grotere is het gedeelte helemaal aan de andere kant van de hal.

Ik heb er ooit eens een meeting gehad met babys, volgens mij waren die toen anderhalf oid.

http://www.wamelland.nl/binnenspeeltuin-wamelland-wamel



Hier is een speciaal gedeelte voor kindjes tot 2 jaar :thumbup:

Waar ongeveer in het Noorden? Hier in Haarlemmermeer zit er 1…maar dat zal vast niet in je buurt zijn…hier zit een soort grote box…mogen alleen kids tot 2 jaar…

Bedankt voor jullie reacties, ik ga eens even kijken of er iets tussen zit.