Bikini probleem

Hoi meiden!



Ik ga over weekje babyzwemmen met me ventje, nou moet ik zelf nog een bikini.



Maar overal waar ik kom zijn er niet mooie broekjes :? (wel in foldertje gezien maar ik ga dus echt niet 45 euro voor een bikini broekje neer leggen :angel: ) Broekjes zijn of te laag aan de boven kant, zodat je zon mooie vetrol flubber hebt, of ze zijn goed aan de boven kant en soort string model. Nou heb ik dus voor beide niet het figuur, maar een badpak staat mij echt niet, omdat ik dus een lekker vetrolletje heb aan de zijkanten (de zogenaamde teugels, die over broeken etc. heen floepen dus als je dat in bedwang gaat houden in een badpak, nee dat staat niet)





Nou heb ik een soort van broekje gevonden bij de terstal,





dit idee, maar dan ander kleurtjes etc. katoen spul niet het gewone zwembroekjes spul.

als ik daar nou gewoon een topje boven doe zou dat dan kunnen als bikini zijnde? tot dat ik eindelijk het droombroekje heb gevonden?



wat vinden jullie? of hebben jullie de ultieme bikini voor de normale vrouw ;)?





x

Ik vind zoiets wel kunnen, hoor! Zolang het niet doorschijnt als het nat wordt. Je ziet zelfs steeds meer zulk soort broekjes voor vrouwen, valt me op. Ik zou er alleen wel een bikini bij dragen, in een effen kleur bijvoorbeeld. Niet een katoenen topje, dat begint te lubberen en te plakken. Dat staat beroerder en valt juist meer op dan een gewone bikini. Ik denk ook niet dat je daarmee een zwembad in mag.

ik heb een rood/roze wit broekje dus ik denk dat ik gewoon voor een wit topje ga, dan wel het soort van beugelbh model :slight_smile:



(ik dacht zelf wel dat het kon, (had ff bevestiging nodig :wink: ) want ik vind dit er eerlijk gezegd netter enmooier uit zien bij mezelf dan een broekje wat net niet is, dat gewoon niet mooi staat)

Heb je al een bikini, waar je het broekje en topje van past?

(of alleen topje), ik heb zelf ook zoiets, en heb mijn bikini aan, in zijn geheel en zo een broek over overheen.

nou ik had alleen een zwart boxer model broekje, maar die begint een beetje te lubberen, en ik had gewone bovenstukjes ( die driekhoekjes of haltermodel) maar moet nu echt eeenbeugeltop want anders hangt het zo :angel:

Ik had hetzelfdeprobleem toen ik veelw as afgevallen, dus ik had toen ook gwn zon broekje met een tankini erboven, problem solved , mja nu past het allemaal nog lang niet dus…

Bij de H&M kan je mooie bikini’s kopen voor een mooie prijs. Wat daar zo fijn is dat je de maat van het broekje en bovenstuk los kan bestellen (dus andere maat).

Ik ben er heel blij mee iig.

ja heb ik ze gezien, maar gaat mij meer om het model broekje :slight_smile:

(zoals katinka polder man het zegt: een soort van sticker) broekjes zijn gemaakt voor vrouwen met een maatje 36 figuur, en zonder enige vetjes, en ik heb dan wel wat vetjes(waar ik heel blij mee bent) maar ik vind wel dat een bikini broekje mooi moet zitten :slight_smile:

En een tankini dan? Dan zijn die ‘lovehandles’ :wink: iets meer verborgen toch?

Dat zou ook nog een optie zijn, g aik denk ook maar even passen :slight_smile:



en anders maar gewoon bikini en dan zon beach short ofzo er overheen :slight_smile: zie op internet gewoon plaatjes staan dus neem aan dat het wel kan :slight_smile:

@MegaMindy wrote:

Dat zou ook nog een optie zijn, g aik denk ook maar even passen :slight_smile:



en anders maar gewoon bikini en dan zon beach short ofzo er overheen :slight_smile: zie op internet gewoon plaatjes staan dus neem aan dat het wel kan :slight_smile:




Tuurlijk kan dat, dat is tegenwoordig heeeeeel normaal :)!!



Je kan ook een mannenshort nemen die zijn er meestal ook wel wat goedkoper dan de special dames(board)shorts.

Ik ben zelf op zoek naar een tankini,maar dan bij voorkeur een broekje met iets langere pijpen,geen onderbroekmodel. Vind dat broekje ook wel wat. Niet dat ik zo breed ben,maar heb moeite met mijn striemen en buikje die opvalt omdat de rest wel slank is.



Ik zag badpakken met een uitlopend rokje. Ik durf ze niet te kopen,maar het leek mij wel ideaal. Ook een tankini met rokje aan de broek (kort). Het is dan net niet strak aan de onderkant. Beetje tennisrokmodel.

Is dat niet iets? Ik kan me niet voorstellen dat zoiets lekker zwemt,maar kennelijk bestaat het wel (zag ze op neckermann).

bij de makro hebben ze veel keuze en losse dingen en niet duur

oh jee ik moet ook nog wat hebben wil ik ooit nog weer zwemmen met het spul… denk dat het hier na 4 kids maar een mega corrigerend badpak moet gaan worden :angel:

Deze van Wehkamp heb ik.

Ideaal als je een buikje hebt. Bovendien maakt de top je sportief en slank van boven.

En ik zie dat ie nu in de aanbieding is! € 19,95.



hey thnx ik ga meteen kijken :-*

Even een tip: ik zou wel een bikinibroekje onder die short aan doen. Ze zijn tenslotte bedoeld om over je bikini te doen, niet als vervanging :wink:



(maar die er onder zit, zie je dus niet ;))



Ga dit jaar ook maar eens op zoek naar zoiets… Goed idee!

had ik ook al bedacht :wink: is namelijk wit met roze bloemen, en het zou echt heel :oops: zijn als ie door zou schijnen