Bijzonder kerst kado voor mijn dochter

Mijn dochter is helemaal gek op Chihuahua’s, al zo lang dat die hondjes bestaan.

Nu is het zo dat mijn beste vriendin een nestje heeft liggen van bijna 4 weken oud. (7 stuks maar liefst!)



Ze zijn allemaal haast tricolor (Zwart-bruin-wit) en er zit 1 witte bij, waar ik gelijk van onder de indruk was. Zij dus ook.

Nu zijn die hondjes erg duur in aanschaf, althans, vind ik, omdat ik het zo breed niet heb.

Omdat ik zelf dus al graag zo’n hondje wilde maar het niet in 1x kan betalen heb ik met mijn vriendin overeengekomen dat ik er ipv 750 euro, 400 euro voor betaal en ik mag het in termijnen doen :mrgreen:

(een hond kopen op de pof hahaha)



Maar mijn ideetje is, omdat wij het grote kadootjes avondje op kerstavond doen bij mijn ouders, en de pups mogen tegen die tijd weg, haar die pup dan te geven.



Dat ik die avond effe op en neer rijd om haar kado op te halen en het net voor de deur in een doos te doen met een strikje om zijn nekje en het haar te geven: dit is je kerstkado en je mag het niet ruilen.



Ben zoooo benieuwd naar haar reactie, iets waar ze van droomd en denkt het nooit te krijgen…

Weet nu al dat er tranen gaan vloeien, van haar, maar ook zeer beslist van mij… :-*

Oh, wat lief!!!

Daar zal ze vast gelukkig mee zijn.

400 euro voor een hond :shock:

Oh wat leuk!! Wauw! Camera in de aanslag hoor!! :mrgreen:

maar wel een super kado en ze zal er inderdaad wel erg blij me zijn :mrgreen:

ooooh wat vreselijk lief!!! Maak je foto’s van haar reactie???

ahhh lief dat je het zo mag doen

en wat een super korting zeg!

je mag blij zijn met zo’n goede vriendin :thumbup:

tis niet bepaald goedkoop hondjes fokken



doe je de reactie op foto zetten? :mrgreen:

ben wel heel benieuwd hoe ze zal reageren



groetjes renate

Wat super zeg!

Daar zal ze idd heel erg blij mee zijn en het zal vast het mooiste kerstkado worden dat ze ooit heeft gekregen…

WAT GAAF!!! :dance: :dance: :dance:



Nog beter als foto :mrgreen: film haar reactie met een digitale camera :pray:

Ohhhhhhhh



Bij mij vloeien de tranen nu al :shifty:



Wat waanzinnig, ik zou er ook graag één hebben maar ik krijg mijn lief echt niet zo gek. Die wil voorlopig geen hondje. Pas als de kinderen het huis uit zijn. ( Dat duurt dus nog even 8) )



Echt superrrrrrrrrr Rooike, ik ben benieuwd hoe ze reageert dan.

Wat super dat je dat doet voor je meisje! :smiley: En, wij willen foto’s!!

wat een super leuk en origineer cadeau :inlove: :inlove:



en ook ik wil zeker wel foto`s zien :mrgreen:

Dat wordt beslist een topavond!!!

Ik zal het zeker laten filmen!!!



En hier alvast een paar foto’s van het hondje:















Ahum… en bij de volgende foto moest ik zoooo ontzettend lachen!

Ze hadden zich vergist in tepel denk:





















:mrgreen: :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen:



Na de foto hebben we ze natuurlijk van elkaar afgehaald, maar ik MOEST ff een foto ervan maken hahahaha!

Gaaaaf! :mrgreen:



Ooooh, wat een schatje! :inlove:

Wat zal ze blij zijn :inlove: .

Wat een fantastisch kado…een droom van elk kindje volgens mij :wink: heel veel plezier met het geven van dit kleine vriendje (zou wel stiekum mee willen kijken, ook al ken ik jullie niet :smiley: ) dus maak maar heeeeeeel veel foto’s !

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Oooh dat is toch een droom van ieder kind :thumbup:



Geweldig leuk !

owwwww kie lief :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: