Haai,
Heb vanochtend voor 't eerst pregnyl gespoten, na 8 dagen puregon.
Heb jij pregnyl gespoten? Wat waren jouw bijwerkingen?
Heb nu nog nergens last van, maar dat komt natuurlijk ook omdat 't nog maar zo kort geleden is dat de spuit is gezet.
Was benieuwd naar jullie ervaringen.
Liefs,
Kaat
Heeeeey Kaat,
Kom jou ook overal tegen zeg :mrgreen:
Ik had alleen de 1e keer dat ik 10.000 spoot dat ik een uur na tijd kotsmisselijk werd. Zo misselijk dat ik echt liep te kokhalsen boven de wc (kwam nix uit natuurlijk ) Maar daarna nooit echt hele erge bijwerkingen meer gehad. Wel opgezette borsten, die ook echt zeer deden aan de zijkanten, maar vaak werd dat na een dag of 9 stukken minder (spuit raakt dan meer uitgwerkt)…
O en sneller moe, maar dat is ook te wijten aan het HCG dat erin zit… Als het ware is het toch puur zwangerschapshormoon wat je inspuit…
Hoe is het spuiten je vergaan trouwens??
Ha die mar!
Kan ik ook van jou zeggen
Gezellig toch :mrgreen: :mrgreen:
Het spuiten op zich is goed verlopen, heb ook niets wat ik als bijwerking kan zien, tot nu toe. Had jij 't wel direct vanaf 't begin of vanaf dag 1, of pas later?
Ben echt niet misselijk o.i.d. geweest, dus wat dat betreft…
Liefs,
Kaat
De eerste keer werd ik binnen een paar seconden al misselijk. Had ook last van mijn borsten. De tweede keer heb ik niks gemerkt.
Hallo Linda,
En ben je bij de 2e keer zwanger geraakt van je dochter?
Liefs,
Kaatje
hoi.
Ik had totaal geen bijwerkingen van de pregnyl. Ik haalde alleen de ampul een half uurtje voor het inspuiten uit de koelkast zodat het niet zo koud was. En daarna erg langzaam inspuiten !! ( voelde anders erg branderig als ik het te snel deed.) Ik heb gelukkig als ex- leerlingverpleegkundige veel ervaring met het zetten van de spuiten wie weet dat dat meegeholpen heeft.
Neem wel elke keer een andere plek om het in te spuiten hoor…
groetjes en suc6